Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – A Coward's Debt

Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz

ÚVODEM

Jedná se o excelentní záležitost od Damascuse, autora jednoho z nejlepších módů The Great Work. Ve hře je použitých mnoho originálních a importovaných modelů, což dává hře osobitý a netradiční šmrnc. Damascus znovu ukazuje, že doopravdy umí a že patří mezi elitní modery. Jedná se rozhodně o mód, který byste neměli minout. Ten zážitek za to stojí.

- - - - -

First Floor

Vedle vás je GRAMOFON, jehož klikou zatočte a poslechněte si záznam. Projděte do jídelny, přejděte na druhou stranu a dveřmi se dostanete do chodby. Dejte se vpravo, projděte dvěma dveřmi a dostanete se do další chodby. Vejděte do dveří na konci a ze stolu vpravo seberte Matchbox. Sirkami si můžete rozsvěcet svíčky a dobré je, že krabičky sirek můžete používat neomezeně. Dalšími dveřmi se dostanete do chodby, kde je vpravo na stěně dokument New Servants a opodál stojí GRAMOFON. Nedaleko na zdi je svíce, kterou zapalte pomocí krabičky sirek z inventáře a otevře se tajná pasáž ve stěně. Průlezem vpravo se můžete dostat do chodby, kde si zatáhnutím páky můžete otevřít průchod zpět do jídelny. Jinak se vydejte ze strojovny vlevo, v noclehárně seberte ze stolu dokument Letters a v jedné z truhel je páka. Vložte ji do otvoru vedle druhého vchodu a zatáhněte za ni. Dostanete se do rozlehlé haly, kde je opět GRAMOFON. Jděte do chodby vpravo, pokračujte do dveří vlevo a jedinou možnou cestou se dostaňte až do haly se schodištěm. Vystoupejte po schodech nahoru a klikněte na dveře vpravo, čímž vstoupíte do druhého patra.

Second Floor

Jděte do dveří vpravo, přejděte ochoz a v chodbě jděte nejprve do dveří vpravo, kde bude následovat flashback. Po jeho skončení prohledejte zásuvky u zrcadla a seberte doutnající svícen. Vraťte se do chodby a pokračujte do dveří naproti. Jedinou možnou cestou se dostaňte do knihovny, kde jsou zamčené dveře a vlevo od nich je místo na svícen. Dejte tam ten, který jste sebrali, zapalte oba svícny a dveře se odemknou. V chodbě vejděte do dveří vpravo, kde je GRAMOFON a Chemical #2. Otočte svícnem na stěně a tajnou chodbou se dostanete k podivnému přístroji. Do jedné ze tří zdířek po stranách vložte předmět z inventáře. Vraťte se do chodby a vejděte do dveří vlevo. Pokračujte doc druhých dveří vlevo a ze stolu seberte Empty Bottle a dokument Guillaume. Vyjděte do předchozí chodby a vlevo je vchod do koupelny. Použijte na záchod láhev z inventáře a získáte Bottle of Water. Vydejte se zpět do místnosti, kde jste sebrali láhev, a použijte ji na uhašení ohniště v krbu. Klikněte do ohniště a získáte Safe Key. Tím máte v této úrovni prozatím hotovo, takže se vydejte zpět do prvního patra.

First Floor

V hudebním salónku stojí u okna socha. Přibližte se k ním a zaútočí na vás monstrum. Po chvíli se probudíte opět ve svém pokoji. Vydejte se do místnosti, kde jste předtím sebrali sirky. Zde jsou velké trezorové dveře, na které použijte klíč z inventáře, a s dveře se otevřou. Uvnitř seberte Chemical #1. Poté se vydejte zpět do druhého patra.

Second Floor

Běžte do knihovny, znovu zapalte svícny a jděte opět do místnosti s gramofonem a tajným průchodem. Vložte do diskovitého přístroje druhou chemikálii a pohněte pákou na panelu směrem nahoru (musí se rozsvítit zelené světlo). Po skončení procesu vezměte z jedné ze zdířek diskovitého přístroje Electric Fuse. Známou cestou jděte do prvního patra.

First Floor

Jděte do tajné pasáže za výtahem a do stroje vložte elektrický článek. Dejte páku nahoru, aby se rozsvítilo zelené světlo, a tím jste zprovoznili výtah. Vyjděte na chodbu, nastupte do výtahu a zatáhněte za páku, načež se výtah dá do pohybu směrem dolů.

Basement

Nedaleko vás je v regálu zářící kniha, za kterou zatáhněte. Projděte do tajné pasáže a v jedné místnosti vlevo je ve skříni, která je zaházená bednami, těžká palice. Odneste ji na konec chodby a prohoďte vchodem zatlučeným prkny. Prohledejte zásuvky psacího stolu a seberte Master Bedroom Key. Vraťte se na začátek, kde budete opět zabiti monstrem.

First Floor

Opět se probouzíte v pokoji, kde jste hru začínali. Jděte do strojovny výtahu, pohněte pákou směrem nahoru, nastupte do výtahu a zatáhněte za páku.

Third Floor

Vystupte z výtahu a jděte do dveří rovně až přijdete do ložnice, kde bude následovat flashback. Vraťte se na poslední rozcestí a jděte dál vpravo. Přenesete se do jiné ložnice. Vyjděte na chodbu, jděte kousek vpravo a hned zahněte vlevo. Pokračujte jedinou možnou cestou až k zamčeným dveřím, které si odemkněte klíčem. Před sebou uvidíte děsivou scénu a poté vás opět zabije monstrum.

First Floor

Známou cestou se dostaňte k výtahu, nastupte do něj a zatáhněte za páku.

Third Floor

Běžte známou cestou do místnosti a vrhněte se proti muži s pistolí. Pak už jen sledujte co se bude dít. Tím hra končí.

čeština

videoukázka

screenshot

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář