Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – Amnesia Hill: Extermination

Autor návodu-Michal Paclt  (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Pokud jste hráli Harold's Story, tak byste si rozhodně neměli nechat ujít Extermination. Oproti první zmíněné hře se však jedná spíš o typického hybrida mezi  Amnesií a Penumbrou, takže se Silent Hillem už to mnoho společného nemá. I tak se jedná o vydařenou hru, kterou stojí za to hrát.

STATISTIKY

Vedlejších předmětů je víc než dostatečné množství. Dokumentů není mnoho a velice málo je křesadel. Vzhledem k odlišnému charakteru hry je toto pochopitelné a vzhledem k tomu, že je dostatek oleje, tak toto nijak nevadí.

příběhový předmět – 12

předmět získaný kombinacemi – 2

dokument – 8

savepoint – 10

olejnička – 14

křesadlo – 5

velká olejnička – 3

laudanum – 13

lektvar zdravého rozumu – 8

Night 1 – Prologue

Na začátku jděte do vedlejší místnosti a z psacího stolu seberte dokument Letter. Vpravo je SAVEPOINT. Poté klikněte na model domku. Ztratíte vědomí a octnete se v noční můře. Vstupte do dveří.

V mezipatře je SAVEPOINT. Vpravo seberte ze země lucernu (modré vločky). Vstupte do pravých dveří pod schody, projděte na konec chodby a v místnosti seberte u krbu Main Hall Key. Na stole je dokument Dream House (Victim 1). Vraťte se zpět do haly a klíčem si odemkněte druhé dveře po schody (na levé straně). Projděte do červeně osvětlené místnosti uprostřed a dejte se vlevo a po schodech dolů. Něco vás srazí ze schodů. Pokračujte dál chodbou až na konec.

Probíráte se ve svém pokoji. Vpravo je opět SAVEPOINT. Klikněte na domek, a až se vzpamatujete, vstupte do dveří.

Night 2 – Medical Inquirries

V mezipatře je opět SAVEPOINT. Vstupte do dveří vpravo nahoře nad schody.

Vlevo u lví sochy leží OLEJNIČKA. Vstupte do průchodu vlevo a na květináči v polici vpravo je křesadlo. O kousek dál je červeně osvětlená sedačka s lidskými končetinami. Vlevo je skříňka, na které leží další křesadlo a uvnitř skříňky je ještě jedna olejnička. Vyskočte na poražený regál a projděte průchodem ve stěně dál. Vpravo je na stole dokument Dream House (Victim 2). Na konci vlevo je almara, ve které je opět křesadlo. Vstupte do dveří a octnete se v chodbě, kde shora crčí krev. Projděte k dalším dveřím a dostanete se na toalety. Z unitazu seberte Toilet Key. Vraťte se zpět do místností s průchody. Po levé straně je nenápadná chodbička vedoucí ke dveřím, ke kterým pasuje tento klíč. Vstupte do dveří a v místnosti je na sloupu OLEJNIČKA. Vpravo ve stojanu na vinné lahve je laudanum a lektvar zdravého rozumu. Vyjděte po schodech nahoru, po dalším schodišti sestupte a projděte do červeně osvětlené místnosti, kde vstupte do dveří. Klikněte na mrtvolu na lůžku.

Vpravo seberte ze stolu Green Keycard. Vyjděte ven na chodbu a jděte nejprve vpravo. Na konci chodby máte SAVEPOINT. Vstupte do pravých dveří a v místnosti seberte z vitríny vpravo laudanum a lektvar zdravého rozumu. Projděte do úzkého skladištního kumbálu a z regálů seberte 2 OLEJNIČKY a další laudanum a lektvar zdravého rozumu. Vraťte se na chodbu a vstupte do dveří naproti, kde seberte ze země Red Keycard. Vyjděte zpět na chodbu a nyní jděte na druhý konec chodby, kde vstupte do dveří vlevo. Ze země seberte dokument Doctor's Log (1). Prohledejte schránky pod oknem na chodbu a v levé spodní najdete dokument Doctor's Log (2). Poté ještě prohledejte zásuvky psacího stolu a najdete lektvar zdravého rozumu. Nakonec stiskněte tlačítko na zdi. Tím jste si odemkli poklop v podlaze. Nadzvedněte ho a seskočte dolů. Projděte na konec ventilační šachty.

Lezte vpřed, ale po chvíli se propadnete dolů. Z vitríny vpravo si seberte OLEJNIČKU a 2 křesadla. Jděte na rozcestí chodeb. Vpravo je místnost s jakýmsi generátorem. V zařízení jsou tři otvory. Do každého z nich je třeba vložit jeden předmět. Symboly předmětů máte nakreslené pod otvory. Když půjdete do levé odbočky chodby dostanete se do dvou místností, kde všechny tři předměty najdete. Všechny je odneste do strojovny a vložte na svá místa. Poté otevřte dvířka vpravo dole a seberte Blue Keycard. Známou cestou se vraťte do první chodby.

Jste opět ve ventilační šachtě. Vylezte do kanceláře a prohledejte zásuvky psacího stolu – najdete Key a také lektvar zdravého rozumu. Přistavte si židli k skříni pod oknem a proskočte oknem na chodbu. Projděte na konec chodby a vstupte do dveří. Vyjděte po schodech o patro výš a dveřmi vstupte do úzké chodby. Vystoupejte po schodech až nahoru a pokračujte do místnosti na konci. Skočte na žebřík nahoře a vyšplhejte šachtou nahoru. Otevřte dvířka (tahem vpravo) a jste v místnosti, kde začne proti vám útočit monstrum. Po stranách jsou 2 páky. Zatáhnutím za každou z nich způsobíte propadnutí dřevěných částí lávky. Abych pravdu řekl, nevím zda je možné monstrum zlikvidovat. Po dvou smrtích jsem se přenesl zpět do reálu.

Vylezte z šachty a vyjděte z kanceláře ven na chodbu. Vlevo jsou výtahové dveře. Použijte na panel vpravo od dveří všechny tři karty z inventáře. Nastupte do kabiny a stiskněte tlačítko.

Octli jste se v dlouhé chodbě. Běžte stále vpřed dokud se nespustí animace.

Nyní jste v úrovni, kterou jste už jednou prošli, takže popis asi není nutný. Proběhněte známou cestou na začátek úrovně.

Probíráte se opět ve svém pokoji. Slezte z postele, jděte do vedlejší místnosti, kde můžete opět použít SAVEPOINT a poté klikněte na model domku, abyste zahájili další noční můru.

Night 3 – Chain of Tensions

V mezipatře můžete opět použít SAVEPOINT. Jděte do dveří vpravo dole pod schody. Na rozcestí se dejte vlevo a dveřmi se dostanete do další chodby. Pokračujte ke dveřím, kde vlevo uvidíte truhlu. Vezměte si z ní OLEJNIČKU a křesadlo. Vlevo na konci chodby jsou zamčené dveře, takže vstupte do dveří vedle truhly. Dostali jste se do další truhly. Vstupte do dveří vlevo. Je tu truhla, ke které se musíte nějak dostat. Je třeba na sloupy umístit tři předmět. Vyjděte do chodby a vstupte do dalších dveří vlevo. Seberte vlčí hlavu a odneste ji na jeden ze z podstavců do předchozí místnosti. Vraťte se na chodbu a vstupte do dveří na konci chodby vlevo. Zde jsou vchody do dalších dvou místností, kde najdete zbylé dva předměty. Oba odneste do první místnosti na podstavce a zatáhněte za páku. Umístění předmětů musí být následující: vlevo králík, vpravo vlčí hlava, vpředu lebka. Otevřte truhlu a seberte Spade Key. Vyjděte na první chodbu a dejte se vpravo, kde si klíčem odemkněte dveře. Poté už jen vstupte do dveří, které vedou do další úrovně.

Dejte se vlevo a sestupte po schodech dolů do vody. Projděte pod vodou a po dalších schodech vyjděte opět nahoru. Vstupte do dveří a pokračujte rovně do chodby. Projděte na konec a vstupte do mučírny. Po skončení rozhovoru klikněte na vězně na stole.

Octli jste se ve vězeňské cele. Prolezte dírou v mříži do sousední cely a poté vyjděte ven. Mříž v sousední cele je totiž odemčená. Projděte dvěma dveřmi a jste v dlouhé chodbě s dveřmi po stranách. Vstupte do prvních dveří vpravo a v kanceláři otevřte přihrádku psacího stolu – najdete OLEJNIČKU. Vraťte se do chodby a vejděte do druhých dveří vlevo. V malé komoře najdete vpravo v regálu další OLEJNIČKU a také laudanum. Vyjděte zpět do chodby a nyní se dejte vlevo do místa, kde se chodba rozděluje. Vpravo máte SAVEPOINT. Dejte se levou chodbou a vstupte do místnosti, kde proběhne rozhovor. Vyjděte zpět do chodby a nyní vstupte vlevo do dveří na rozcestí chodeb.Uvnitř místnosti je monstrum a cesta tady vlastně žádná není.Musíte udělat následující.Napravo před vámi vidíte opřenou lopatu,rychle k ní přes hrazení skočte a opět s lopatou skočte za hrazení.Až k vám monstrum přijde tak ho opakovaně polechtejte lopatou.Spustí se animace a vy se ocitnete v mučírně ,kde je další monstrum.Oběhněte pitevní stůl ,aby vás monstrum nezabilo,vyběhněte do chodby,proběhněte jí až ke dvojici dveří.Vstupte do dveří vpravo, kde uvidíte v zemi díru. Skočte do ní.

Probíráte se opět doma. Můžete použít SAVEPOINT na nástěnce. Z přihrádky psacího stolu můžete sebrat dokument (bez označení). Poté opět klikněte na model domku a budete pokračovat v snění dál.

Night 4 (1) – Grove of the Mystery

V mezipatře můžete opět použít SAVEPOINT. Vstupte do dveří vlevo nahoře nad schody.

Bohužel nemůžete dočasně používat svoji lucernu. Projděte do místnosti a z horní police regálu vlevo od brnění odházejte knihy – najdete lektvar zdravého rozumu. Odházejte knihy ještě z prostředního regálu vlevo a odhalíte páku. Zatáhněte za páku, čímž jste si odblokovali odklápěcí regál, což je druhý vpravo od vás. Odklopte ho a uvidíte před sebou tajný průchod. Vstupte do něj a po cestě si můžete sebrat pochodeň a posvítit si s ní. Vyjděte na prostranství, kde visí mrtvola. Dejte se vlevo, kde je vchod do malé laboratoře. Zatáhněte za páku přístroje na extrahování a poté seberte Acid. Vyjděte ven, dejte se vlevo a přijdete ke dveřím, které jsou zamčené na závoru. Použijte žíravinu na zámek, odklopte závoru a vstupte.

Opět si seberte pochodeň a noste si ji s sebou. Tady je každopádně špatná orientace, takže si dejte na čas a celou oblast prozkoumejte. Na jednom okraji je možné sebrat u lavičky laudanum. Časem byste měli přijít ke zdi. Vstupte do dveří a poté do dalších vlevo. Seberte ze stolu Screwdriver. Vraťte se do předchozí místnosti a vyjděte po schodech nahoru, kde najdete v kbelíku OLEJNIČKU. Dále je tu křovím maskovaný vchod do podzemních stok. Uprostřed místnosti je jáma zalitá vodou. Za jámou plave ve vodě OLEJNIČKA. Také se tu povaluje lucerna, ale je zřejmě rozbitá, takže ji není možné sebrat. Na konci chodby zatáhněte za páku a tím si odčerpáte vodu z jámy. Slezte dolů po žebříku, otevřte mřížovaný kryt a seberte Fuse. Vyjděte zpět po schodech nahoru a nyní se dejte do hledání dalšího vchodu, který vede do strojovny. Ve strojovně jsou tři elektrické skříně. Ve dvou z nich už jsou modré cívky, do té poslední dejte tu z inventáře. Vlevo dole od skříněk je na zemi žlutě osvětlený kryt. Použijte na něj šroubovák z inventáře a stiskněte tlačítko. Poté už jen stačí zatáhnout za páku vlevo a stroj se rozběhne. Vyjděte ven a jděte k druhému hořáku. U něj vpravo je padlý kmen. Přeskočte přes něj a dostanete se ke zdobené bráně, kterou otevřte, proběhněte osvětlenou chodbou a vstupte do dveří.

Night 4 (2) – Epicenter

Tak jste opět skončili v zavalené chodbě. Projděte do haly, kde sestupte po schodech dolů a na zemi je SAVEPOINT. Bránu před vámi blokuje nějaký sliz a je zapotřebí se ho zbavit. Potěšitelné je, že vaše lucerna opět funguje. Vlevo po straně haly jsou dveře. Projděte jimi do chodby a hned vpravo je regál, který má dole dvě zásuvky – v jedné je OLEJNIČKA a v druhé laudanum. Na konci chodby jsou naproti sobě dvě vězeňské cely. V levé je probouraná zeď. Projděte tunelem do další cely a poté dvěma dveřmi do chodby. Vstupte do prvních dveří vpravo, což je šatna. Prohledejte levou spodní skříňku a seberte Empty Jar. Vyjděte zpět na chodbu a vejděte do dalších dveří vpravo. Prozkoumejte skříňku vlevo a z pravé přihrádky vyházejte knihy, protože za nimi je ukryté laudanum. Dále seberte z nástěnky dokument Dream House (Victim 3) a nakonec prozkoumejte psací stůl – v přihrádce je VELKÁ OLEJNIČKA a v horní zásuvce lektvar zdravého rozumu. Vyjděte opět na chodbu a pokračujte vpravo a do dalších dveří. Z psacích stolů seberte 2 laudanum. Nyní se vraťte známou cestou do haly. Dveře pod schodištěm jsou nyní přístupné. Slezte po žebříku do podzemí a pokračujte k jakémusi oltáři. Po stranách jsou 4 krystaly. Uchopte palici a rozbijte postupně všechny tyto krystaly. Po rozbití každého krystalu na vás vyběhne nové monstrum. Ty rovněž umlaťte palicí. Nakonec použijte na proud kapaliny sklenici z inventáře a získáte Full Jar. Poté se stejnou cestou vraťte zpět so haly a nyní vstupte do nově zpřístupněných dveří vpravo. Vyjděte po schodech nahoru, nahoře vstupte do další chodby, slezte po žebříku dolů a pokračujte jedinou možnou cestou chodbami vpřed. Vyjdete v červeně osvětlené místnosti. Jděte do chodby a poté do malé postranní místnosti vpravo, kde je malý sklad. Vzadu za bednami a sudy jsou VELKÁ OLEJNIČKA a laudanum. Vraťte se do chodby a nyní vstupte do místnosti vlevo, kde si vlevo otevřte vitrínu a seberte z ní OLEJNIČKA a další laudanum. Vyjděte zpět do chodby a dejte se vlevo. Po levé straně leží další VELKÁ OLEJNIČKA. Pokračujte až na konec, kde je malá laboratoř. Umístěte na hořák na stole láhev z inventáře a poré seberte hotový výrobek – Decomposing Agent. Známou cestou se vraťte zpět do haly a použijte chemikálii na sliz na bráně. Poté už jen stačí do brány vstoupit.

Night 4 (3) – Charred Wood

Projděte do místnosti kde je vlevo vzadu vrtule. Tu je zapotřebí nějak zastavit. Vstupte do prvních dveří vpravo, ze země seberte lidskou ruku a odneste ji a hoďte do vrtule. Poté vstupte do levých dveří a v rakvi je lidský trup, se kterým naložte stejným způsobem. Vrtule se zastaví a dveře vpředu jsou nyní přístupné. Nejprve však ještě vstupte do druhých dveří vpravo. Vpravo na zemi leží OLEJNIČKA, hned na vedlejším regálu je lektvar zdravého rozumu, a když odházíte knihy v polici nad, najdete laudanum. O kousek dál je ve stojanu na vinné lahve další laudanum. Nyní můžete místnost opustit a vstupte do dveří na konci velké místnosti. Projděte chodbou, poté ozdobnou bránou, vyjděte po schodech nahoru a vstupte do dveří. Octnete se v dlouhé chodbě. Projděte na její konec a vejděte do dalších dveří. Jste u jakéhosi oltáře. Jděte k monstru vpravo a klikněte na něj. Pak už jen sledujte co se bude dít a to je konec hry.

Uložené pozice

Čeština

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

screenshot

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář