Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – Built on a Rotten Foundation

Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Krátké po všech stránkách průměrné dobrodružství ze světa Amnesie, která dokáže sice na chvíli zabavit, ale o nic převratného se rozhodně nejedná.

- - - - -

Jděte k domu a vejděte do něj.

Skrčte se a lezte nízkou chodbou. Vytahejte bedny zpod schodiště, a přeskočte na schody. Slezte dolů po žebříku a seberte dokument Path to the House. Vylezte zpět nahoru a na konci chodby odtahejte bedny. Vlevo je nízký průlez. Dejte první páku dolů, druhou nahoru, třetí dolů a čtvrtou nahoru a nakonec stiskněte tlačítko. Jděte opět po žebříku dolů a uvidíte, že se vám mříž trochu nadzvedla. Podlezte pod ní, z krvavého chuchvalce na stolu vpravo seberte Small Bloody Key a odemkněte si jím mřížové dveře. Dejte se pravou chodbou a vstupte do dveří. Dotkněte se ARTEFAKTU a pokračujte do dalších dveří. Z podstavce seberte Tower Key: First Floor a dokument Callus' Psychological Report #01. Nastupte do výtahu, zavřete za sebou dveře, na zámek na stěně použijte klíč a zatáhněte za páku.

Vyjděte z výtahu, dotkněte se ARTEFAKTU a pokračujte po schodech nahoru. Jděte rovně a pak vpravo. V místnosti na konci seberte Rusty Crowbar. Vraťte se po schodech dolů a použijte páčidlo na zabedněné dveře vlevo. Odstraňte od dveří prkna, abyste mohli projít. Z regálu vlevo seberte dokument Callus' Psychological Report #02. Jinak pokračujte do dveří na druhé straně a vyjděte po schodech nahoru. Nahoře je pavouk strážící klíč. Vezměte z regálu lidský trup a hoďte mu ho. Poté budete moci sebrat Tower Key: Second Floor. Vraťte se do výtahu, zavřete za sebou, použijte na zámek klíč a opět zatáhněte za páku.

Chvíli počkejte a dveře se vám odemknou. Klikněte na dveře před vámi a promluvíte si s lebkou. Pokračujte do dveří vpravo a v místnosti vpravo si můžete promluvit s další lebkou. Skočte do kouta za stolem a regálem a seberte Fountain Pen Nib. Vraťte se na chodbu, dojděte na konec a z regálu seberte Fountain Pen Barrel. Ten se automaticky v inventáři spojí s předchozím předmětem a získáte tak Fountain Pen. Vraťte se na začátek a nyní jděte prozkoumat druhé postranní dveře. Sestupte do sklepa a v místnosti za dveřmi vlevo najdete Empty Ink Bottle. Pokračujte do další místnosti a seberte ze stolu dokument Existence of God and Evil. Pokračujte do dveří vpravo a vylezte po žebříku nahoru. Zatáhněte za obě páky a vraťte se dolů. Vpravo teče kapalina ze sudu. Použijte na ni sklenici z inventáře a získáte Ink Bottle. Jděte zpět na začátek a kliknutím na lebku jí předáte oba předměty z inventáře. Dveře se otevřou. Za dveřmi klikněte na ARTEFAKT. V knihovně visí na lví soše dokument Callus' Psychological Report #03. Když vyjdete po postranním schodišti do horního patra, budete ze moci z jednoho ze stolů sebrat dokument Case Report: Dylan Eadman. V knihovně jsou 3 zářivé knihy, za které zatáhněte. Poté se vraťte k výtahu, na poslední obraz vlevo použijte páčidlo a seberte ze skrýše Tower Key: Third Floor. Nastupte do výtahu, použijte klíč na zámek a výtah se rozjede.

Dotkněte se ARTEFAKTU. Vaším úkolem je najít v labyrintu 6 křesadel, což je velice snadné. Choďte stále jedním směrem a prozkoumejte všechny dveře, na které narazíte. Když půjdete od začátku vpravo, dojdete do místnosti s podstavcem a 6 svíčkami na podlaze. Zapalte křesadly všechny svíčky. Poté seberte Tower Key: Fourth Floor. U dveří se však objevily mříže. Odklopte jeden z regálů a prolezte tajnou chodbou. Vraťte se k výtahu, použijte klíč na zámek a zatáhněte za páku, čímž hru zakončíte.

savegame

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář