Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – DIEt Sodapoppin 2

Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Druhý díl je ve srovnání s první dílem stále dost kvalitní, i když je kratší a působí trochu uspěchaným dojmem.

- - - - -

Začínáte s lucernou v inventáři. Ze stolu seberte 2 Dr. Pepper's. Můžete si jít prohlédnout halu s orlími sochami, ale jinak vejděte do nedalekých dveří do další úrovně.

Projděte chodbou a vstupte do dveří do další úrovně.

Projděte k nedalekým domkům, kde vás cosi srazí na zem.

Jste ve vězeňské cele. Vlevo od dveří je dole otvor. Klikněte na chléb, abyste se najedli. Z chleba vypadne Prison Cell Key. Tím si odemkněte dveře cely a vyjděte ven. Prozkoumejte další cely. První je sice zamčená, ale otvorem dole lze sebrat Coca-Colu. V další cele odtáhněte na stranu postel a seberte OLEJNIČKU a Dr. Pepper. Na konci chodby je kanceláře správce, kde najdete Warden's Key. Tím si v chodbě odemkněte dveře do další úrovně a vejděte do nich.

Vyjděte do obrovské místnosti vpravo a nad podstavcem visí ve vzduchu A Giraffe. Přenesete se jinam. Z první skříně, na kterou narazíte, seberte OLEJNIČKU. Nyní jděte stál jedním směrem, abyste nezabloudili. V následující skříni najdete 2 Coca-Coly, v jedné z dalších opět OLEJNIČKU a poté další Coca-Cola. V další skříni by měla být další OLEJNIČKA a krátce poté by vás mělo zabít monstrum. Vydejte se znovu do bludiště a z následující skříně seberte opět Coca-Colu. Poté vás čeká ještě jedna OLEJNIČKA a to by mělo být vše. Ještě je tu skrytá pasáž s lucernou, ale tam není jak se dostat. Vydejte se na začátek úrovně, klíčem si odemkněte dveře do následující úrovně a vejděte do nich.

Ve stokách je na konci levé chodby Ketchup a na konci pravé VELKÁ OLEJNIČKA. Kečup použijte na mříž vedle křižovatky chodeb a poté přeskákejte po plošinách přes propast. Zkuste doskákat k lucerně, avšak proud je příliš silný. Nevím jak vám, ale já při první pádu do propasti normálně zemřel a zase obživl a po druhém se přesunul do další úrovně.

V této úrovni vás čeká soustava opičích drah. Na konci slezte po žebříku, otevřte skříně a seberte váček s 10 tolary.

Zkoušejte vcházet do dveří po stranách. Pokaždé vás to hodí na jinou stěnu místnosti. Až budete chodit po stropě, přistavte si nějaké bedny pod dveře, které mají na sobě nakreslené podivné symboly, a vejděte do nich.

Seberte ze stolu lucernu, vyjděte do chodby a pokračujte stále vpřed dokud nepřiběhne monstrum a tím hra končí.

uložené pozice

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář