Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – Haunted by Ghosts

Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Jedná se o mód Amnesie s jedním z nejúžasnějších soundtracků, jaké jsem doposud měl možnost slyšet. Grafickou podobou hra zčásti spadá mezi tzv.Silent Hill módy, podobně jako slavný mód White Night, ze kterého si ostatně v mnohém bere příklad. Grafická podoba je úchvatná, zajímavé jsou rovněž prolínání normálního a pekelného světa. Bohužel – zpracování příběhu hru ostře sráží do průměru. Díky tomu tu máme výrazně nadprůměrný mód, kterému ovšem do dokonalosti White Night ještě mnoho schází.

- - - - -

House

Otočte se čelem vzad a vejděte do pokoje, kde leží pod polštářem Flashlight. Vydejte se na druhou stranu a v chodbě vejděte do místnosti vpravo a vzadu ve skříňce najdete 2 laudanum. Vraťte se do chodby a poté vstupte do dveří do další úrovně.

Village

Jděte vpravo k sídlu, jehož vchody jsou zamčené. Vpravo je poškozené okno. Vezměte kámen, prohoďte ho tímto oknem a vstupte do budovy.

Mansion Entrance

Vyjděte do haly a pokračujte hned do protějších dveří. Odtáhněte na stranu koberec, slezte dolů a vstupte do dveří do další úrovně.

Basements

Jděte do jediných přístupných dveří a z psacího stolu seberte Rusty Key a z jedné ze zásuvek laudanum. Vyjděte z místnosti a klíčem si odemkněte dveře vlevo. Projděte do velké žlutě osvětlené haly. Zkuste zalomcovat dveřmi na její opačné straně a poté se vraťte na začátek haly, kde jsou ve stavbě další dveře. Projděte jimi a sestupte po schodech dolů a kliknutím nasedněte do důlního vozíku.

Dream

Nyní bude následovat zběsilá jízda vozíkem, po jejíž skončení se konečně probudíte z děsivého snu.

Basements

Projděte do místnosti a prohledejte skříně vpravo – najdete BATTERIES a laudanum. Nakonec rozbijte malou skleněnou lahvičku a seberte First Floor Key. Tím máte v této úrovni splněno a můžete se vrátit zpět do předchozí úrovně.

Mansion Entrance

Můžete prozkoumat jedny z postranních dveří. Najdete tam GRAMOFON, ve kterém je nahraný podivný skřek. Vyjděte po točitém schodišti nahoru, klíčem si odemkněte dveře do další úrovně a vejděte do nich.

First Floor

Vylezte po regálu na balkón seberte ze země dokument Run Away. Slezte dolů a jděte do jediných odemčených dveří, kde klikněte na zrůdný obraz vpravo. Vyjděte ven a pokračujte do dveří vlevo na konci. Klikněte na obraz a prohledejte přihrádku a zásuvky psacího stolu – najdete Bloodstained Key a dokument A Strange Felling. Opět se přepněte do pekelného módu a vyjděte ven. Z druhé strany balkónu jsou dveře, které si odemkněte a vejděte do nich.

Mansion Entrance

Před vámi je schodiště zablokované těžkými trámy. Otočte se čelem vzad a vraťte se do předchozí úrovně.

First Floor

Jděte do pravé místnosti a přepněte se zpět do normálního módu. Z kouta seberte Gasoline a znovu se přepněte do pekelného módu. Běžte zpět do dveří vedoucích na schodiště.

Mansion Entrance

Použijte na trámy kanystr s benzínem a cesta dál je volná. Sejděte dolů a v místnosti, kde kape voda by měly být k sebrání BATTERIES. Pomocí obrazu se opět přeneste do jiné reality. V jídelně jsou na stole další BATTERIES a v jiné místnosti v komodě laudanum. Dále jděte do místnosti s fonografem, kde je na stole vpravo dokument Newspaper Article a na fonografu laudanum. Pak je ještě v jiné místnosti na židli Anti-Insania. Když se vrátíte zpět do pekelné dimenze, tak v místnosti s kapající vodou je na kolečkovém křesle Anti-Insania a v mezeře za skříní BATTRIES, další Anti-Insania a 2 laudanum. Vyjděte do haly a všimněte si klíče za mříží. Jděte zpět do normálního světa a musíte jít do oblasti, která je v pekelném světě za mříží. Klikněte na obraz a poté na chodbě seberte ze země Old Key. Můžete ještě jít do místnosti naproti, kde lze sebrat BATTERIES. Vraťte se do normální reality a tentokrát klikněte na obraz v hale. V pekelném světe si odemkněte zamčené dveře na opačné straně haly. Klikněte na obraz na plátně a přesunete se do další úrovně.

Portal

Jděte do dveří vlevo, seskočte dolů a projděte do zadní místnosti. Vlevo na zemi leží Desktop Key, kterým si odemkněte přihrádku psacího stolu. Zatáhněte za páku, vyjděte z místnosti a vlevo se odsunula část zdi. Zatočte ventilem, projděte několika dveřmi a vyjděte po schodech nahoru. Nyní jděte do dveří na druhé straně haly a dostanete se do sálu s potrubím. Vyskákejte po plošinkách vpravo nahoru a vlevo na velké plošině je kus potrubí. S ním jděte do dveří nad malými plošinkami a umístěte ho vzadu do otvorů na zdi. Z vývodu vám vypadne Wet Key. Vraťte se do sálu a klíčem si odemkněte dveře na opačné straně. Stiskněte tlačítko vzadu za skříní a vraťte se do sálu. Dveře vpravo jsou nyní otevřené. Za nimi zatočte ventilem a vydejte se zpět do vstupní haly. Zde jsou nyní přístupné dveře na balkóně. Proběhněte na konec, zatočte ventilem a vraťte se do haly. Dole je aktivní portál, do kterého vejděte.

Fynart Room

Po flashbacku seberte z podstavce Fynart a poté se přesunete do další úrovně.

Sewers

Tak to vypadá, že jste skončili ve stokách. Seskočte dolů a vyjděte na nedaleký chodník. Kousek od vás je vchod do místnosti, kde leží na stole vlevo Screwdriver a z sásuvce regálu na láhve BATTERIES. Vyjděte z místnosti a dejte se po chodníku vpravo. Vejděte do strojovny, kde leží v proskleném výstavním stolku Flask. Rozbijte skleněný kryt nějaký kamenem. Nyní se musíte vrátit na místo, kde jste tuto úroveň začínali. V zadní místnosti je sud s olejem, na který použijte sklenici z inventáře. Získáte tak Flask (with Oil). Vydejte se zpět do strojovny, použijte olej na ozubená kola a poté zatočte klikou. Vyjděte zpět do stok a vlevo od vás jsou schody vedoucí do nižšího patra. V dlouhé chodbě vstupte do dveří vlevo a stiskněte tlačítko na stěně. Vraťte se do chodby a pokračujte do dalších dveří vlevo. V centru místnosti seberte dokument To John a vzadu na stěně je další tlačítko. Vyjděte zpět do chodby a dveřmi na konci se dostanete na schodiště vedoucí ještě níž. Z druhé strany středového tělesa jsou nenápadné dveře do další úrovně, do kterých vejděte.

Reservoire

V chodbě je vlevo nahoře mříž ventilační šachty, na kterou použijte šroubovák z inventáře. Na křižovatce šachet se dejte vpravo a po pravé straně je další mříž, na kterou rovněž použijte šroubovák. V místnosti zaplavené zelenou vodou seberte ze stolu BATTERIES. Na konci se rozhodněte, na které zářivé místo položíte kouli z inventáře (dva konce hry).

čeština

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář