Jdi na obsah Jdi na menu
 

Amnesia: The Dark Descent – Mouse Sized!

Autor návodu: Michal Paclt (mitch.mp@seznam.cz)

ÚVODEM

Velice originálně pojaté dobrodružství ze světa Amnesie. Octnete se v roli malé myši a budete procházet obrovským světem, kde bude vše nadměrně veliké (z pohledu myši). To sebou přinese celou řadu netradiční situací a puzzlů, které budou často založeny na lezení a opičích drahách.

STATISTIKY

dokument – 7

křesadlo – 4

olejnička – 3

velká olejnička – 1

Laudánum – 10

Lektvar zdravého rozumu – 2

Mouse Room

Jste na rozcestí se čtyřmi dveřmi. Vpravo od vás je lucerna a dokument Quest. Vejděte do dveří, které vedou do Machine Room.

Machine Room

Dejte se vlevo a dojdete ke mřížovým dveřím po levé straně. Otevřte je a pokračujte na konec kotelny, kde je žebřík vedoucí nahoru. Na plošině nahoře seberte příruční vrtačku. Jděte zpět na začátek první místnosti a vyskákejte po schodišti z beden. Ze židle seberte dokument Invisible Man a z truhly 6 Laudánum. Pokračujte dál po potrubí a seberte OLEJNIČKU a 2 křesadla. Na konci strojovny jsou za hromadou cihel zamčené dveře, na které použijte vrtačku. Z podstavce seberte Cellar Key a vracejte se zpět. Přes trubku přeskočíte vlevo, kde je hromádky jakýchsi vycpaných zvířat. Poté vstupte do dveří, které vedou na rozcestí.

 

Mouse Room

Jděte ke dveřím vlevo, odemkněte si je klíčem a vejděte do nich.

Cellar

Běžte vlevo a za hradbou z bedniček leží na zemi dokument Ant Man, OLEJNIČKA a Laudánum. Jděte do dál do místnosti a vpravo najdete u regálu žebřík vedoucí nahoru. Vylezte nahoru, přejděte po trámu na regál a na konci posbírejte dokument Scorpion Man, VELKOU OLEJNIČKU, Laudánum, 2 Lektvary zdravého rozumu a 2 křesadla. Seskočte dolů na římsu, kde je spousta kotoučových pil. Z druhé strany za sloupem je přístroj na extrahování a uvnitř něho je soška Stephana. Uchopte sošku a seskočte s ní dolů. Projděte dřevěnými dveřmi do sousední místnosti. Vyskákejte po šikmém žebříku, vpravo z bedny seberte OLEJNIČKU a jděte po šikmém trámu jakoby na další regál. Když se otočíte čelem vzad uvidíte nahoře fragment žebříku. Na tuto plošinu musíte vyhodit Stephana. Aby se vám to podařilo, je třeba si povyskočit. Pak už stačí jen zvolit správné místo k doskočení k žebříku. Je třeba sprintovat po trámu dolů, poté skočit k žebříku a ve skoku se kliknutím zachytit. Jděte k dalšímu šikmému trámu a nad vámi je opět kus rozbitého žebříku. Zopakujte tentýž postup ještě jednou a pak už snadno dojdete k podstavci mezi brněními. Umístěte sošku na podstavec a přesunete se do podivné temné slepé chodby. Na jejím konci seberte ze země Cistern Key. Octnete se zpět v místnosti, kde už jen stačí vstoupit zpět do dveří, které vedou na křižovatku.

Mouse Room

Klíčem si odemkněte příslušné dveře a vejděte do nich.

Cistern

V této úrovni se musíte přemisťovat po trámech z jedné plošinu na druhou. Nesmíte spadnout do vody, protože ta obsahuje smrtící jed. Jděte na plošinu s červeným oparem a poté pokračujte jedinou možnou cestou až dorazíte k žebříku, po kterém vyšplhejte nahoru. Jděte na konec plošiny, s rozběhem skočte vlevo na sousední a na konci seberte dokument Sacrifice. Klikněte na obětní misku a na stole se objeví několik předmětů. Nejprve seberte 2 Laudánum a teprve poté Main Room Key, protože jeho sebráním se octnete na začátku úrovně. Vraťte se zpět na křižovatku.

Mouse Room

Klíčem si odemkněte poslední dveře a vstupte do nich.

Main Room

Běžte k psacímu stolu a otevřte přihrádku. Vpravo za stolem je několik beden. Jednu si přistavte k přihrádce a skočte dovnitř. Vzadu seberte dokument He is here a bude následovat rozhovor. Vylezte ven a přistavte si dvě bedny k nedalekým kamnům. Vlezte do ohniště a opět bude další rozhovor s neviditelnou bytostí. Až se objeví u vchodu sliz, odházejte na stranu bedny a seberte z pravého rohu dláto. To použijte na sliz a jste volní. Venku obejděte z druhé strany psací stůl a po žebříku vylezte nahoru. Vlevo vzadu je výstavní stolek, ze kterého seberte Chamber Key. Octnete se v chodbě, kde jsou dveře vedoucí do komory. Odemkněte si je klíčem a vstupte.

Chamber

Projděte dveřmi a ze země seberte dokument Choice. Nyní máte dvě možnosti: jak zakončit hru.

  1. Dotkněte se koule na podstavci.
  2. Zapalte okolo podstavce 6 ohňů. K tomuto účelu seberte 6 křesadel za sochou anděla. Přenesete se do úrovně, kde jděte rovně podél světel a budete uvězněni mezi slizem. Až sliz zmizí, projděte světly ke dveřím a klikněte na ně.

uložené pozice

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář