Jdi na obsah Jdi na menu
 

TOPlist

Broken Sword –Shadow of the Templars-The Directors Cut

2.2.2011 Autor návodu –Midnight Knight a Stan Madukas

Rozšiřující přídavek do původní hry Broken Sword: Shadow of the Templars vás zavede znovu za dvojicí George Stobbart a Nico Collardová . Zahrajete si pasáže za Nico,které v původní hře nebyly. Za Nico si projdete začátek hry,ujasníte si více samotný příběh.Přídavek je kvalitně zpracován, vychutnáte si krásnou grafiku v nové úpravě a k tomu další vylepšené věci jako je nový systém nápovědy a deníky obou postav.Stejně tak jsou vylepšené hádanky, zvuk a dabing.Broken Sword je klasika žánru,jde o dobrodružnou adventuru s novým obsahem. Příběh vraždy a starověkého mystéria poskytuje pozadí k originálnímu spiknutí, stejně jako k emocionálnímu a vzrušujícímu zkoumání skrytých tajemství v rodině samotné Nico.Nově přidané pasáže ve hře jsou zvýrazněné.

Nico poprvé

Prohlédni  si zbízka-lupou-mrtvolu na zemi,můžeš podle libosti mrtvole zavírat a otvírat oči,potom rozhrň její sako,prohlédni krvavej flek,chlap byl střelenej.Pod flekem seber žlutý lístek,lodní lístek do Batoux de la něco,nad mrtvolou u hlavy seber se země sponku do vlasů a z přiblížení vyjeď.Můžeš otevřít dveře na balkón,vylézt na něj,ale nic zajímavýho nenajdeš.Vylez dveřmi vlevo na chodbu,prohlédni si gobelín na zdi,přibliž lupou místo na stole pod gobelínem a seber hadr.Po prozkoumání vzoru pod hadrem najdeš ve stole malou díru,použij na ní sponku do vlasů(věc z inventáře chytneš a přetáhneš na potřebný místo),otevře se tajná schránka,seber z ní  klíč.Vyjeď z přiblížení,vlevo si na stojanu prohlédni obraz,pod obrazem seber tubu s barvou,tím vyrušíš vdovu po mrtvole,tak se s ní dej do řeči,upřímnou soustrast a tak,prostě co vyžaduje konvence.Ptát se můžeš jak na lidi-ikony nahoře-,tak I na věci z inventáře-ikony dole.(Vždycky s každou postavou pro jistotu prober všechno,co se dá,občas jsou odpovědi  hotový perly)Při debatě se ti několikrát objeví volba,jak odpovědět-anděl  a čert,je jedno,co vybereš,při volbě čerta je Nico drsňačka,u anděla pro změnu citlivá duše,nakonec dostaneš tak jako tak klíč od pracovny a příslib,že baba  ještě chvíli nezavolá policajty.Aby byla nějaká sranda,vjeď do inventáře,tubu s barvou použij na látku,kterou máš taky v inventáři,teď máme hadr od barvy,a víš,jak se věci v inventáři používaj.Jdi zpět doprava,pokračuj až k zamčeným dveřím,odemkni je zlatým klíčem a vlez dovnitř.Hned u dveří si uvnitř prohlédni obraz,klikni na výstupek v rámu vlevo,potom obraz odtáhni,je za ním sejf,kombinaci neznáme,tak ho prozatím necháme,jak je.Vlastně ne,kombinaci nepotřebujem,do zámku sejfu strč zbylý klíč  inventáře a sejf se kupodivu bez dalších průtahů otevře.Seber z něj kamenný cylindr,jsou na něm znaky,Nico usoudí,že by bylo fajn je nějak vytisknout.Chytrá holka.Umatlej v inventáři kamenný cylindr hadrem s barvou,máme teď modrej cylindr,super.Přibliž si stůl napravo,do zlatého tácku napravo můžeš vymačkat tubu s barvou,sice to na nic není,ale Nico prohlásí,je je “bad,bad girl”,zřejmě bude na sado maso,dobrý vědět,když se s ní potkáš.Na podložku uprostřed stolu použij nabarvený cylindr,potom seber podložku s obtisknutými znaky.Nahoře je napsáno Sub-Judice,dole řada písmen-SDSSDSS,pokud nepříjdem na něco lepšího,vypadá to,že zprávu psal dyslektický nacista.Se stolu seber ještě vyřezávanýho slona-nad podložkou,vrať se cestou doleva ke vdově,promluv si s ní a po krátký debatě se Nico ocitne u zamřízovanýho vchodu do kanálů. Vyzkoušej dvoje mříže před sebou,držej pevně,jdi kus doprava,až  uvidíš velký zamřížovaný vchod za rohem.Koukni na kříž vlevo od mříže,je stejný jako na obarvený podložce.Klikni na mříž,po obou stranách je zámek,každý musíš otevřít-klasický puzzle “posunuj kousky tak,abys  dostal západku z jedné strany na druhou”,postup ti  neřeknu,není to ale těžký,kdyby přece jen,přeskoč puzzle savem “Otevrena brana”.Po otevření obou zámků vlez dovnitř,poval na zem kostru člunu uprostřed místnosti,v levé horní části podlahy pak seber prázdnou nábojnici.Vlevo jsou dveře,u nich mechaismus,do mechanismu strč cylindr z inventáře.Uvidíš před sebou mechanismus,nahoře dvě tlačítka,pod levým napsáno Sinister,pod pravým Dexter-S a D značky,který jsme už někde viděli.Klikej na tlačítka nad nápisy v odpovídajícím pořadí SDSSDSS,pokud to nezkoníš,dveře se v pohodě otevřou.Vytáhni z mechanismu cylindr a vlez do otevřených dveří,na kanály celkem komfortní místo.Na zadní stěně uvidíš známý kříž,použij ho a dveře,kterýma jsi sem vlezl,se zavřou,dobrej fór.Nalevo od zavřených dveří se ale otevřel nějaký panel,bohužel,jakmile pustíš kříž,panel se zas zavře.Takže co s tím-do otevřených dveří vlož prázdnou nábojnici,pomocí kříže dveře zavři a zase otevři,se země pak seber placatou nábojnici.Křížem dveře zase zavři a kříž zajisti placatou nábojnicí,panel vedle dveří teď zůstane otevřený,I když kříž pustíš.Do otvoru v otevřeném panelu zastrč kamenný cylindr,někde něco cvakne.Z kříže seber opět placatou nábojnici,vlevo jsou tajné dveře,nábojnici strč pod dveře a ty se otevřou.(Pokud se chceš zdravě naštvat,seber  teď z panelu cylindr,tajné dveře vlevo se as zavřou a můžeš začít celou proceduru od začátku) Jdi do tajných dveří,uvnitř tma jak,no proste není vidět na krok,vrať se doprava ke dveřím a nalevo od dveří najdeš u země vypínač,takže si rozsviť.Nalevo od vypínače na zdi je obraz Justice,vedle něj otvor,ještě tak najít něco,co do otvoru strčit.Přejdi místnost,koukni na velký stůl vlevo,jsou na něm novinové výstřižky o tobě-teda ne o tobě,nebuď tolik vztahovačnej,jsou to výstřižky o Nico,tedy konkrétně její články o Costume Killer.Otevři zásuvku stolu,najdeš v ní kus papíru,v inventáři si ho prohlédni,je na něm zakódovaný text.Pod textem máš písmena abecedy,a pod nimi symboly,musíš ke každému symbolu přiřadit správný písmeno,aby text dával smysl.Klikni nejdřív písmeno abecedy,potom vyber pod nimi nějaký znak,o kterým si myslíš,že by mohl písmenu odpovídat-všechny znaky v textu nahoře  odpovídající tomu,který jsi vybral,se změní na vybrané písmeno abecedy.Všimni si ,že v zakódovaném textu jsou občas tečky,taky trochu nápověda,jak je zpráva rozložená.Nebudu tě mučit,puzzle je trochu náročný,celý text zní “Pierre. Full report to follow. But this is too urgent to wait.Arno and Yamada both dead.This is not a coincidence.Indeed it seems that all of us who came together  in july are in danger.Take great care.X ”,takže přiřazuj písmenům znaky,pokud se spleteš,můžeš se buď o krok vrátit,nebo puzzle zrušit a začít znova.Po dokončení Nico automaticky celý text přečte.Zatáhni ještě jednou za šuple od stolu,Nico ho vyrve,seber zevnitř  kus fotky a Nico se přestěhuje do svýho bytu.Nejdřív volá redaktor,že jí článek neotiskne,potom Plantard a domluví  si s ní na druhý den schůzku,nakonec se přenesem do úvodu starého Broken Sword a kavárna,kde sedí George Stobbart I Plantard ,vybuchne.

George

Vezměte a prostudujte noviny, co leží u lampy. Jděte do kavárny vlevo a promluvte s barmankou. Jděte na ulici směrem ke kopáči. Zastaví vás strážník. Vrátíte se do kavárny. Promluvte si s inspektorem Rossem,na konci rozhovoru dostanete jeho vizitku. Před kavárnou vidíte novinářku Nico Collardovou. Promluvte si s ní o všem.Jděte zpátky ke kopáči a ukažte mu noviny. Až nasranej odejde, podívejte se do jeho montážní tašky ze které si vezměte univerzální klíč.Jděte před kavárnu a pokračujte doprava. Za pomoci univerzálního klíče otevřete poklop kanálu a vlezte do něj. V kanálu najdete klaunský nos, v další části vepředu kousek látky a kapesník s líčidlem. Vylezte nahoru po žebříku do dvora domu,kde si promluvte s mužem.Promluvte si o všem ,ukažte mu Rossovu vizitku a další věci z inventáře.Nakonec od něj získáte adresu krejčího Todryka. Zavojete křejčímu z mobilního telefonu u kopáčova stanu, pak zavolejte Nico,George se k ní rozjede.

Nico podruhé

Jdi vlevo,prohlédni  si  fotku na poličce(nevím jistě,ale myslím,že to má něco společnýho s přístupem do bonusový area v Menu),přehraj si záznamník(You have no messages),pusť si hudbu,pak jdi vpravo k posteli a podívej se to velký truhly.Prohlédni si krabici s vyřezaným slonem,není k ní klíč,možná něco časem najdem,nech krabici v truhle a vylez ven z bytu.Promluv si s květinářkou a jdi na mapu,do Carchon Residence,promluv si  s policistou u dveří,zkus si pohrát s ukotvením uměleckýho díla na chodníku,policajt ti to zatrhne,takže se nebudem vnucovat,jdi na mapu a po ní do Café de la něco.Jdi až je zbytkům kavárny,promluv si s dělníkem a potom vlez do kavárny.Shoď na zem zbytky zrcadla,pak se do zrcadla podívej,uvidíš v něm něco zapadlýho mezi trubkama.Vyjeď z přiblížení,koukni na převržený stolek,za ním jsou trubky,seber váček schovaný mezi trubkama,v inventáři ho prohlédni,najdeš nějaký artefakt,snad klíč a opět jednu zakódovanou zprávu.Text zní „Plantard. Pierre killed. Murderer must have followed trail from Arno and Yamada. He will come for us now. We must be vigilant.Thierry`s girl broke into Pierre`s safe. She worries me.Imelda“ Po rozluštění vylez ven,jdi směrem ,kde má stanoviště kopáč,jdi na mapu,Nico dojde opět ke vchodu do tunelu.Vlez dovnitř,opět stiskni kříž na stěně,zapři ho nábojnicí,do panelu vpravo dej cylindr a pak jdi dál doleva dveřmi.Artefakt z kavárny strč do otvoru u obrazu,ten se otevře.Podívej se dovnitř,seber  roztrhanou fotku a na stole jí poskládej.Po složení Nico odejde domů a George konečně taky doklopýtá k jejímu bytu.

George

Promluvte si s prodavačkou květin . Vstupte do domu a promluvte si s Nico. Pak jí ukažte klaunův nos a kousek zelené látky. Nico vám dá fotografii muže, který vychází klaunem z kavárny. Vyjděte z bytu a na mapě jděte do krámku s kostýmy. Prodavači ukažte opakovaně fotografii, muž na fotce se jmenuje Khan. Prodavač vám ještě věnuje paralizér. Vyjděte ven z krámku  a na mapě jděte do Cafe la…Jděte k mobilnímu telefonu u jámy ,kde kopal kopáč, zavolejte Todrykovi a ten vám řekne adresu hotelu Ubu. Jděte doprava na mapu ,vejděte do hotelu a promluvte si s recepčním,který je nalevo za recepcí. Zkuste  sebrat klíče ,ale recepční to nedovolí.Opět si s recepčním promluvte o všem,ale hlavně o klíči.Pak si promluvte s mužem co čte noviny a s dámou u klavíru. Promluvte si s ní o všem,hlavně o Moerlinovi a nakonec jí ukažte Khanovu fotku. Pak jí řekněte o klíči. Dáma zajde za recepčním a ten až odejde tak si můžete vzít klíč. Jděte do patra a odemkněte dveře napravo u schodiště. V pokoji otevřete okno a vylezte ven. Jděte po římse doprava,dostanete se do Khanova pokoje. Prohledejte postel,stoleček a skříň.Pak zkuste odejít dveřmi,ale vidíte příchod Khana ,takže se schováte do skříně. Až odejde, prohledejte mu kalhoty.V kapse nalevo najdete vizitku. Otočte kalhoty ,v zadní kapse najdete krabičku zápalek. Vraťte se k recepčnímu a promluvte si s ním. Ukažte mu vizitku. Nechce vám vydat rukopis,takže jděte za dámou u klavíru ,ukažte jí vizitku a opakovaně s ní promluvte.Dáma jde k recepčnímu a ten vám vydá rukopis. Jděte zpět do hotelového pokoje ,vylezte oknem na římsu a odhoďte rukopis dolů. Vyjděte z hotelu,dvojice mafiánů vás prohledá.Jděte do dvora vlevo a ze země si vezměte rukopis. Ocitnete se automaticky u Nico.Promluvte s ní a pak klikněte na rukopis,podrobně ho prozkoumejte kliknutím na všech pět aktivních bodů na rukopisu. Nico se zmíní o historikovi Andrém, který pracuje v muzeu. Jděte na mapu,jděte do muzea,vstupte dovnitř.Promluvte si s hlídačem . Bohužel André v muzeu není.Prohlédněte si trojnožku pod sklem, nalezenou v irském Lochmarnu. Jděte ven na mapu,jděte na Rue Jarry.U Nico si promluvte o trojnožce a pak jděte na letiště.Klikněte na irskou vlaječku.

Irsko

Před hospodou si promluvte s klukem o všem. Pak jděte do hospody a promluvte si s plešounem u stolu napravo.Až dá drát na stůl,tak si ho okamžitě vezměte.Promluvte se dvěma muži u baru a s hostinským. Promluvte si s nimi o všem.Na kraji barového pultu napravo si vezměte ručník.Poté si popovídejte s Fidzeraldem. Vyjděte ven před hospodu a opět promluvte o všem s klukem v čepici.Pak se vraťte za Fidzeraldem do hospody, zeptejte se ho na balíček . Fidzerald vyběhne z hospody a venku ho srazí červený sporťák. Řidič Fidzeralda naloží do auta a ujede.Balíček skončil pod mříží od sklepa hospody.Promluvte si opět s klukem a vyptejte se ho na všechno. Jděte zpátky do hospody ,ukažte hostinskému Moerlinovu elektrikářskou kartu.Drát z inventáře pak použijte nalevo na zásuvku myčky u dveří.Projděte dveřmi do sklepa ,kde zatáhněte za páku a jděte ven před hospodu.Otevřete poklop do sklepa.Objeví se Khan,promluvíte s ním.Přehoďte páčku ve skříňce nalevo dole u dveří,tím ve sklepě rozsvítíte.Sejděte přes hospodu zpátky do sklepa,automaticky si vezmete baterku a pak ze země seberete diamant prof.Peagrama.Vyjděte ven z hospody a jděte doprava.Promluvte si s mužem, který hlídá valník sena. Řekněte mu o Ferrari a o Fidzeraldovi. Muž odejde,vylezte po balících sena nahoru,použijte na zeď univerzální klíč a přelezte hradby.Je tu kozel,který je agresivní. Jděte doprava k otvoru v zemi. Kozel vás srazí. V momentě, kdy se ocitnete na zemi, klikněte na zrezavělý pluh na druhé straně obrazovky. Budete-li dostatečně rychlí, skončí kozel připoutaný k pluhu. Pokud ne, akci musíte zopakovat. Slezte dolů po žebříku.Prohlédněte si sošku nalevo a povalte ji na zem. Pak ji zase zvedněte. Na zemi je otisk a na ten dejte sádru ze stolu napravo. Pak se vraťte do sklepa hospody a pusťte kohoutek u umyvadla. Namočte v něm ručník a pak se rychle vraťte do hradu(chvátejte, ručník časem vyschne a vy můžete celou akci opakovat). Ručník nad sádrou vyždímejte a odlitek vložte do vtisku ve zdi nalevo. Vejdete do templářské kaple a přečtěte nápis na zdi.

Nico potřetí

Jsme zpět v Paříži u Nico.Vlevo na poličce bliká záznamník,poslechni si na něm vzkazy,Nico potom odcestuje před dům,v kterým byla na začátku první  mrtvola.Policista už je pryč,zkus zazvonit,interkom nefunguje,takže to bude chtít alternativní cestu dovnitř.Ze skulptury před domem uvolni po stranách dvě kotvící lana,potom se do výtvoru opři,až se skácí,máš provizorní žebřík,po kterým se dá vylézt nahoru do okna.Takže hurá na to,nahoře trochu překáží  igelit přez rozbitý okno,takže na něj použij placatou nábojnici a vyčištěným otvorem vlez do okna dovnitř.Vylez z místnosti  dveřmi vlevo,hala je tmavá,dej se hned doprava do dveří,kde byl trezor.Nico v pokoji najde umírající Imeldu,až umře úplně,podívej se na ní zblízka,otevři medailonek na jejím krku a seber z něj klíček.Nico potom automaticky dojde k sobě domů.Z bedny u postele zase vytáhni zamknutou krabici ,na zámek použij malý klíček z medajlonku,potom si v krabici prohlédni fotku a přiložený dopis.Až se Nico dumáním nad chodem vesmíru produmá až k ránu,přijede George a děj se opět přepne na něj.

Francie

Pohovořte si s Nico a pak jděte na policejní stanici. Strážníka se zeptejte na muže jménem Marquet. Řekne vám adresu sanatoria, kde marodí. Vyjděte ven a na mapě jděte do sanatoria/nemocnice/. V nemocnici si promluvte se sestrou na recepci. Ukažte jí vizitku a pak se jí zeptejte na sestru Glenderovou. Chodbou nalevo přejděte k uklízeči. Promluvte s ním a pak jděte do chodby vlevo. Promluvte si se sestrou a vraťte se zpátky na chodbu. Vypněte stroj ze zásuvky nalevo a až uklízeč dá kabel zpátky, klikněte na dveře a seberte lékařský plášť. Až si ho oblečete, jděte na recepci a promluvte si s plešatým doktorem.Je ti i doktor Benoir. Promluvte si i s ním. Pak jděte za sestrou Glenderovou , dá vám tlakoměr. Až prohlédnete opakovaně asi čtyřikrát pacienta tak dejte tlakoměr Benoirovi a až začne pacientovi měřit tlak, tak jděte doprava. Promluvte si s hlídačem a pak jděte za Marquetem,který v místnosti leží na posteli. Promluvte si s ním. Pak vás vyruší doktor a vyhodí vás za dveře.Jenže je to falešný doktor………….. Jsme u Nico v bytě. Promluvte s ní a pak jděte k Andrému do muzea. Promluvte s ním o všem.Až se hlídač nebude dívat, otevřete okno klikou nalevo. Až ho hlídač půjde zavřít, schovejte se v sarkofágu napravo. Je noc …….jsou tu zloději, shoďte na ně indiánský totem.George je nešika a zraní sám sebe.Naštěstí se tu objeví Nico a oba zloděje zpacifikuje. Druhý den si promluvte s Nico u ní v bytě a pak jděte na mapě do Mountfaconu. Promluvte si s žonglérem a poproste ho, zda to můžete také zkusit. Po neúspěšném pokusu si promluvte s mužem ,který sedí nalevo. Klikněte v inventáři na ikonu klaunského nosu.Muž vám poradí trik a tak ho hned zkuste. Jděte k žonglérovi,promluvte s ním,klikněte v inventáři na ikonu klaunského nosu. Skvěle zažonglujete s míčky a žonglér odejde.Po něm odejde i muž sedící nalevo. Otevřete kanál pomocí univerzálního klíče. Slezte dolů do kanálu ,projděte na druhou stranu.Na zeď použijte univerzální klíč ,uděláte díru do zdi.Klikněte na zeď,ta se trochu odsune.Jděte na loď a vytočte řetěz z jeřábu. Ten zaháknete o probouranou díru,půjdete ke kormidlu na lodi a začněte navíjet. Zeď se utrhne,projděte zdí. V jeskyni se podívejte otvorem ve zdi,vidíte shromáždění templářů. Až templáři odejdou sestupte dolů a na kámen uprostřed postavte trojnožku a diamant. Sluneční paprsky odhalí nápis Marib. U Nico si o všem promluvte ,na mapě jděte na letiště a odtud do Sýrie/vlaječka napravo dole/.

Sýrie

Promluvte si nalevo s malým prodavačem jménem Nejo a americkými turisty vzadu. Pak jděte do domu vpravo. Ocitnete se u prodavače koberců. Ukažte mu zápalky a on vás pustí do klubu Alamut. V klubu si prohlédněte cedulku na dveřích napravo a vyptejte se Ultara/muž sedící u baru/ na vše a ukažte mu Khanovu fotku. Pak se vraťte zpátky na trh a klikněte na prodavače kebabu v zástěře s anglickou vlajkou pravým myšítkem. Pak si promluvte s Hendersonem,je to muž ve žluté košili,který chodí sem a tam po tržišti.Vyptejte se ho na všechno.Pak jděte doleva,kde stojí Nejo a promluvte si s ním . Za míček vám řekne větu,kterou pak sdělte prodavači kebabu napravo. Vrhne se na vás s nožem Jděte zpět na tržiště ,zajděte za prodavačem nalevo.Nejo vám dá ukradenou štětku. Tu dejte majiteli v klubu Alamut.Dostanete od něj klíče od toalet. Odemkněte klíči dveře toalety a pak i skříňku s papírovým ručníkem. Ručník si vezměte. Jděte na tržiště za malým prodavačem. Pohlaďte kočku a zazvoňte na zvonek v levé části stolu.Po zazvonění vyleze otec prodavače, Kočka srazí sošku ,vezměte si jí. Na sošku použijte kapesník s líčidlem . Promluvte s Hendersonem,nabídněte mu sošku.Dá vám za ni peníze a vy se vraťte k Ultarovi. Promluvte s ním,Ultar je ochoten vás odvést k hoře Býčí hlava. Na tržišti zjistíte, že u jeho džípu praskl řemen, dejte mu papírový ručník. Poté dojedete k vrcholu hory. Ulomte větev ze stromu a zkombinujte ji se zbytkem ručníku. Použijte toto lano na prohlubeň ve skále napravo od stromu a slezte dolů. Klikněte dvakrát na otvor u země vepředu . Otevře se vám otvor napravo. Vlezte dovnitř. Dveře se za vámi zavřou,prohledejte mrtvého (najdete čočku) a prozkoumejte sochu nad mrtvolou. Pak se podívejte na kamennou desku nalevo. Pak se podívejte opět na sochu nad mrtvolou,ale klikněte na ní pravým myšítkem.Objeví se tu Khan. S pistolí se vás začne vyptávat,odpovězte mu pravdivě na otázky.Na konci pak z nabídky vyberte stisk rukou /paralizer/ Khan upadne do křeče,George skočí dolů ze skály rovnou do džípu.

Francie

Promluvte s Nico a pak navštivte Andrého v muzeu. Promluvte s ním o všem,proberte rukopis a pak na mapě jděte na letiště a zde klikněte na španělskou vlaječku vlevo .

Španělsko

V zahradě si promluvte se zahradníkem. Nebude vás chtít pustit do domu. Jděte nalevo a na hadici použijte tlakoměr. Hadice přestane stříkat vodu a zahradník odejde do domu. Jděte za ním a jděte dozadu za mříž. Vyštěknou na vás psi, rychle se schovejte za brnění. Až se zahradník půjde podívat na psy, vyjděte nahoru po schodech. Setkáte se s madam de Vasconcellos. Promluvte s ní. Odvede vás do rodinného mauzolea. Odstraňte z oltáře bibli a podívejte se na mozaiku pod biblí. Zjistíte že se jedná o šachovnici ,řekněte to madam. Zahradník přinese figurky ,nejprve umístěte černé figury na svá místa/když dáte figurku na správné místo,tak už s ní nelze manipulovat/Pak se vám objeví tři bílé figury. Dejte figurky v prostřední řadě takto: shora dolů – střelec-mezera-kůň-král-mezera . Ve stěně se otevře schránka ze které si vezmete kalich .

Francie

Jsme zpět v bytě Nico.Promluvte s ní o všem a pak na mapě jděte do Mountfaconu.Jděte doprava do kostela. Faráři ukažte kalich ,ten ho začne leštit. Jděte kousek doprava,čočku z inventáře vložte do tubusu, jenž drží socha templáře a podívejte se skrze improvizovaný dalekohled. Uvidíte mozaikové okno. Po stranách máte tři táhla,kterými otáčíte jednotlivé díly okna.Úkolem je natočit díly tak ,abyste složili správný obraz krále.Jděte k faráři,klikněte na něj,dá vám vyleštěný kalich.Promluvte si s ním o všem . Pak jděte doleva dopředu k hrobce. Hrob patří de Vasconcellosovi,na hrobě je latinský text. V textu musíte najít čtyři odkazy na Nový Zákon.Odkazy musíte zvýraznit a to tak,že táhnete a držíte levé myšítko od prvního do posledního písmena čísla odkazu.Nesmíte přetáhnout,nebo něco vynechat,pokud to uděláte správně,odkaz zůstane viditelný…ale jen po dobu,co na hrobku koukáte.Jakmile vyjedete z přiblížení a nemáte nelezené všechny čtyři odkazy,musíte to dělat znova.Najděte tedy v textu tyto čtyři odkazy

První odkaz    PSALMS:XXII+XXI

Druhý odkaz  Šestý řádek :PSALMS:XXXII+VII

Třetí odkaz    Sedmý řádek:CORINTHIANSI:IV+V

Čtvrtý odkaz  je v předposledním sloupci vpravo odshora dolů-JOHNIV+XI

Promluvte si s farářem,vyjděte z kostela na mapu a jděte si nejprve promluvit s Nico do jejího bytu v Rue Jarry.Ukažte jí vyleštěný kalich a pak jděte do musea za Andrém a promluvte si s ním. Vyjděte z musea na mapu a jděte do nové lokace Site de Baphomet.Promluvte si s natěračem a prozkoumejte plechovku s barvou. Jděte brankou napravo do domu a podívejte se na dveře napravo. Potom si promluvte s hlídačem. Zeptejte se ho na záchod a on vám dá klíče od dveří napravo. Odemkněte je a vejděte dovnitř. Prozkoumejte umyvadlo a pak seberte mýdlo. Otiskněte do něj klíč a dejte na mýdlo sádru. Pak  klikněte na kohoutek vlevo u umyvadla a nakonec na vysoušeč napravo u umyvadla.Tím máte v inventáři odlitek klíče. Vraťte hlídači klíče,promluvte s ním a pak jděte ven,kde odlitek klíče použijte na plechovku s barvou u natěrače.Jděte opět do domu,klikněte na telefonní automat na zdi ,napravo od hlídače.Zavoláte Nico.Jděte znovu ven k natěrači a řekněte mu že má telefon.Až odejde k telefonu, namočte do kbelíku barvy odlitek klíče. Pak se vraťte do domu a řekněte si znovu o klíč k záchodu. Na záchodě prohoďte oba klíče . Vyjděte opět z toalety ven.Prozkoumejte termostat nalevo na zdi pravým myšítkem, promluvte si o něm s hlídačem a pak jděte opět k termostatu a vypněte ho.Vraťte hlídačovi svazek klíčů s padělkem . Znovu zavolejte telefonem na zdi Nico .Hlídač vyjde ven a  začne se s natěračem hádat.Jděte zpátky do domu a pravým klíčem odemkněte dveře nalevo. Sejděte dolů k soše Baphometa a prozkoumejte jak sochu tak i mozaiku před sochou na zemi. Na mozaiku dejte kalich z inventáře.Automaticky se ocitnete v bytě Nico ,kde s ní promluvíte.Na mapě jděte na letiště a pak klikněte na vlaječku Španělska.

Španělsko

Projděte do vily na patro za hraběnkou a promluvte si s ní. George postaví na krb vyleštěný kalich.Pak jděte do zahrady, promluvte si s Lopézem a po rozhovoru jděte do rodinné hrobky vpravo. Uvnitř seberte bibli. Pak klikněte nejprve na dlouhou tyč a pak na okno nahoře,tím tyčí zavřete okno.Na tyč dejte kapesník s líčidlem. Kapesník zapálíte svíčkou na podstavci a tyč přiložíte ke svíci zavěšené u stropu. Získáte klíč. Jděte za hraběnkou do vily a u schodů nalevo seberte zrcátko (nad hadicí). Dejte hraběnce bibli ,ta začne s pomocí George číst. Pak se vraťte k zahradníkovi a zeptejte se ho na studnu. Jděte doleva za vilu a vezměte si proutek ze stromu,napravo od hadice. Promluvte s Lopézem a zeptejte se ho na použití proutku/v inventáři klikněte na proutek/. George začne pomocí proutku hledat studnu s vodou.Až jí najde tak se spustí dolů do studny.Ve studni prozkoumejte hlavu lva. Hru si uložte a zatáhněte za jeden ze zubů ve lví tlamě. Na George spadnou trosky sochy. Poté použijte zrcátko na studnu ,najdete dveře. Na tyto dveře použijte klíč,který vypadl ze svíčky u stropu v rodinné hrobce.Je tu puzzle . Na ciferníku musíte nastavit číslice z předchozího puzzle,čísla složíte dohromady pomocí obou kruhů,po nastavení jedné správné číslice stisknete knoflík vpravo dole,pokud je číslo správně,zůstane,pokud ne,kruh se vynuluje.Tím způsobem nastavte všechny číslice=jsou zapsané ve vašem poznámkovém bloku.Čísla nastavujete nahoru k šipce nad kruhy.

Horní kruh –X,kruh pod ním- IV,stisknout knoflík

Horní kruh –XX,kruh pod ním- VII,stisknout knoflík

Horní kruh –mezera,kruh pod ním- VI,stisknout knoflík

Horní kruh –LXXX,kruh pod ním- I,stisknout knoflík

Horní kruh –mezera,kruh pod ním- III,stisknout knoflík

Horní kruh –mezera,kruh pod ním- I,stisknout knoflík

Horní kruh –X,kruh pod ním- VII,stisknout knoflík

Horní kruh –X,kruh pod ním- II,stisknout knoflík

Horní kruh –XX,kruh pod ním- V,stisknout knoflík

Nyní už můžete projít vpřed,podíváte se na velkou šachovnici na zdi.

Skotsko

Po rozhovoru s hraběnkou, Andrém i s Nico se ocitnete ve vlaku, který jede do Skotska. Promluvte si s dámou naproti. Klikněte na dveře,objeví se průvodčí,kontrola jízdenek.Opět klikněte na dveře Pak jděte doleva,projděte do dalšího vagonu , potkáte známého gangstera. Rychle se vraťte do svého kupé, ale Nico ani dáma zde nejsou. Jděte do vedlejšího kupé, promluvte si s fanouškem Glasgow Rangers.Poté otevřete okno a s pomocí fanouška vylezete na střechu vlaku.Jděte doprava,slezte po žebříku dolů do vagonu a po přestřelce zatáhněte za ruční brzdu. Promluvte si s umírajícím Khanem ,poté i s Nico a po rozhovoru projděte dveřmi vlevo. Dojdete s Nico ke troskám kláštera,vejděte dovnitř,kde si postupně z hromádky smetí sesbírejte  minci, dýmku, ozubené kolečko a zavírátko od propisky. Ze stroje napravo si vezměte kliku a větší ozubené kolečko. Klikněte na sochu vedle.Obě ozubená kolečka dejte soše na oči a do tlamy jí dejte kliku .George zatočí klikou a otevře dveře, vejděte dovnitř za Nico. Jděte vpravo ,budete svědky shromáždění templářů. Až se ocitnete v chodbě,kde vás odchytí gangster Quido, tak klikněte na zdi na pochodeň. George jí hodí na hromadu střelného prachu.Nico tím směrem odhodí kabelku a pak už se podívejte na závěrečnou animaci.Konec hry.

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

WC s Sýrii

(Midnight Knight, 3. 2. 2011 8:35)

Sice to nemá žádný vliv na hru,ale při pobytu v Sýrii vždycku na WC utrhnu splachovadlo-George ho může lidem na potkání ukazovat,co si o něm kdo myslí,a po příjezdu do Paříže ho dát Nico jako suvenýr ze Sýrie.:-))