Jdi na obsah Jdi na menu
 

TOPlist

Secret Files 3

5.12.2012 Autor návodu-Standa Madukas

Alexandria 48 př.n.l

Město Alexandrie je uprostřed Ptolemaické války. Zloděj Menis-Ra dostane od dvou mužů 40 debenů,/ jako první polovinu/ za úkol má zničit svitky v knihovně.Hrajeme za Menis-Ra,v inventáři máte mapu, měšec s penězi, zápalné látky, lano a kotvící hák. Podívejte se na (klikněte pravým tlačítkem myši)na mapu,zjistíte, kde se nachází svitky. Klikněte levým myšítkem na zeď.Klikněte na mezerník,abyste viděli kde jsou umístěny trhliny.Klikejte na trhliny a vylezte nahoru.Držte se levé strany,nahoře vylezte ke dveřím u kterých hlídá stráž.Jste u stáje,na zdi nalevo visí kožený vak, vezměte si ho. Podívejte se na hada v popředí u sudů a beden. Projděte po pravé straně k hadovi,použijte na něj kožený vak,máte hada ve vaku. Vraťte se zpět ke stáji po pravé straně a na okno použijte hada ve vaku.Koně začnou dělat hluk,strážce se jde podívat co se děje a Menis-Ra automaticky přejde dveřmi do knihovny. Musíte se dostat ke dveřím u kterých hlídá dvojice strážců.Klikněte na trám,Menis-Ra vyleze na trám.Jděte doprava, dolů, doprava a nahoru až na konec,kde si vezměte plátno na zdi. Jděte dolů po pravém nosníku. Odbočte vpravo na druhém nosníku a pak jděte nahoru. Podívejte se na okno nad dveřmi do skladu. V inventáři zkombinujte lano a kotvící hák k získání lana s hákem. Poté zkombinujte lano s hákem s plátnem, máte lano s hákem omotané plátnem. Použijte ho na okno,proskočíte dolů do místnosti.Klikněte na hliněné amfory,jsou v nich svitky s královskou pečetí.Menis-Ra je zvědavý a tak se podívá, co svitky obsahují. Uslyší stráže jak ho hledají,zapálí svitky ,jedna z amfor spadne do kanalizace.

Svatba Niny

Nina jede na motorce do kostela. Přijíždí pozdě na svou vlastní svatbu.Vstupuje do kostela a nevidí hosty,spěchá k oltáři, kde čeká Max . Svatební obřad Niny Kalenkov a Maxe  Grubera začíná. Kněz recituje úryvek z Apokalypsy. Zdi kostela se zhroutí a vše je v plamenech. Nina ztrácí vědomí a když se probudí, zjistí, že Max je pryč. Uvidí mnicha v rouchu jak projde zdí.Klikněte na tapisérii na pravé stěně. Nina ji potřebuje odstranit,aby viděla, co je na druhé straně. Vezměte mop vlevo od gobelínu. Použijte mop na plameny při levé stěně. Použijte hořící mop na tapisérii. Vidíte výklenek v horní části mozaiky. Zkuste vylézt na sochu svatého Petra vlevo od výklenku. Zkontrolujte spáry na stěně, vlevo od sochy. Malta se drolí,takže si vezměte roucho a ramínko napravo u lavic . Zkontrolujte hřebík u ohně nalevo na sloupu/je špatně vidět/. Použijte ramínko na hřebík, získáte hřebík. Zkontrolujte hořící polici vlevo od hřebíku. Přejděte ke křtitelnici uprostřed, vezměte si kalich.Použijte kalich na křtitelnicí ,získáte kalich s vodou. Použijte kalich s vodou na hořící polici nalevo. Vezměte si prkno, které přežilo požár. Použijte hřebík na spáru na zdi,u sochy.Použijte prkno na velkou spáru.Klikněte na sochu,Nina vyleze na sochu.Nyní si můžete vybrat obtížnost u této mini-hry. Pokud zvolíte těžší úroveň, můžete získat Master úspěch.. Vidíte šipku vlevo a vpravo. Klikněte na jednu šipku, jakmile se socha nakloní nejdále ke straně okamžitě klikněte na opačnou šipku, aby se socha rozhoupala. Toto opakujte,dokud Nina neproleze výklenkem.Nina vidí muže v rouchu jak ukazuje na hořící město.

Berlin, Německo

Nina se probudí. Max přečte apokalyptické pasáže z bible. Maskovaní vojáci vtrhnou do ložnice a odvedou Maxe .Voják říká Nině, že Max je zatčen, protože se podílel na teroristických aktivitách. Nina se vrací do bytu, říká, že neexistuje žádný záznam o zatčení Maxe. Podívejte se na nástěnku vlevo od knihovny. Nina bere na vědomí tabulku bundesligy: Mainz 05 je na vrcholu, a Schalke 04 je na dně. Vezměte Maxův batoh z podlahy. V inventáři prozkoumejte pravým myšítkem batoh,najdete knihu o Austrálii. Klikněte na knihu v inventáři pravým myšítkem,získáte 4 malé červené vlajky. V knize jsou vytrženy kapitoly 3, 7, 10 a 15 obsah knihy máte v inventáři. Jděte do chodby-ložnice vpravo. Klikněte na mapu Austrálie na zdi. Prostudujte si obsah  knihy Austrálie v inventáři,vidíte, že u kapitol 3, 7, 10 a 15 jsou přiřazeny Adelaide, Brisbane, Broome a Hobart v Tasmánii. Umístěte 4 červené vlajky z inventáře na mapu ,na výše zmíněná místa. Otevře se vám tajná skrýš pod postelí.Nina si vezme 2 klíče. Jeden klíč je označen Museum ,kancelář. Nina tedy jede na motorce do musea.Bezpečnostní kamera vidí příjezd Niny k muzeu. V kanceláři se podívejte na obraz na stěně. Vidíte sopku v rozbouřeném moři. Vezměte si štukovací nástroj na horní části bedny na levé straně od obrazu. Zkontrolujte klimatizaci vedle kartotéky.Přejděte k šuplíku pod akváriem. Použijte na šuplík klíče z inventáře. Prohlédněte si obsah šuplíku. Vezměte si mapu města Urfa, fotky z výkopu v Potbelly Hill v Turecku a knihu. Vše si pravým myšítkem v inventáři prostudujte.V šuplíku také vidíte vyryté číslo 0504 .Klikněte na akvárium,zapnete světlo v akváriu. Zapněte lávovou lampu na vrchu chladničky,která je napravo u dveří. Umístěte štukový nástroj do chladničky,po chvilce ho Nina vyndá. Použijte namrzlý nástroj na klimatizaci-termostat.  Obraz na stěně se odděluje ve středu. Nina zkontroluje obsah tajné přihrádky za obrazem. Nina zjištuje ,že Max pracuje na nápisech nalezených na vykopávkách v Potbelly Hill. Nina poznává tvář na monolitu. Je to tvář na medailonu jednoho z mužů ,které potkala v Tungusce. Nina si vezme z přihrádky i mobilní telefon.Podívejte se zblízka na mobilní telefon v inventáři pravým myšítkem. Mobilní telefon potřebuje PIN k aktivaci. Použijte číslo ze zásuvky . Zadejte 0504; stiskněte OK. Na mobilu je hlasová zpráva od Emre Dardogana. Emre varuje Maxe,musí být opatrný.

Potbelly Hill, Urfa, Turecko

Někdo používá satelit ke sledování Niny .Po příjezdu do Urfy Nina cítí zemětřesení. Podívejte se na džíp vedle auta,kterým přijela Nina,mrkněte i na ceduli.Vezměte řetěz ,který je natažen mezi sloupky.Jděte cestou vpřed,k mobilním buňkám.Zkontrolujte odpadkový koš  vlevo ,najdete drát do kola. Klikněte pravým myšítkem na dveře buňky nalevo.Je na nich jméno Mehmet Terim. Zkontrolujte okno,podíváte se dovnitř. Jděte k druhé buňce,podívejte se oknem dovnitř a pak klikněte na dveře pravým myšítkem.Je tu jméno Emre Dardogan . Podívejte se mezeru ve spodní části dveří. Použijte drát z kola na mezeru,vytáhnete roztrhané útržky papíru. Podívejte se na ně v inventáři,dejte dohromady kousky papírů/když útržek přetáhnete na horní šipku a bude mačkat levé myšítko,tak budete útržkem otáčet/ ,vytvoříte dopis. V inventáři máte fax,který Nina přečte.Klikněte mobilním telefonem na fax,Nina zavolá Emremu. Dzví se ,že Emre je odříznut od povrchu, protože je po zemětřesení. Má také  jediný klíč k výtahu,k dispozici je mapa v jeho džípu. Emre pošle MMS na mobilní telefon Niny a pak se jeho mobil vybije. Automaticky si Nina vezme mapu naleziště z džípu Emreho. Klikněte na mobil v inventáři pravým myšítkem,pomocí mobilního telefonu sledujete Emreho z MMS. Video ukazuje různé pohledy.V inventáři máte celkem 6 videozáznamů-s kořeny stromů,s reliéfem na stěně,zvuk motoru,s hromadou sutě,zápachem oleje a zvukem netopýrů.Jděte dopředu ke dvěma mobilním buňkám a od nich jděte cestou nahoru k vykopávkám.Vidíte mapu vykopávek.P je parkoviště a A, B, C, D a E jsou naleziště vykopávek. Přejděte  na C naleziště kliknutím na příslušné písmeno C. Rozhlédněte se kolem sebe. Použijte video s kořeny stromů na strom nalevo,máte první správně označené místo.Nahoře se vám objevila zaškrtnutá ikonka.Podívejte se na výtah vpravo,potřebujete klíč.Klikněte ještě na louži,kamennou desku a balvan.Vraťte se vpravo na mapu naleziště a klikněte na lokalitu A.Použijte video-zvuk motoru na čerpadlo vpravo.Máte druhé správně označené místo.Podívejte se na rozlitý olej u čerpadla,mohutný sloup,keř a kamennou desku.Odejděte z lokality,na mapě vykopávek klikněte na lokalitu B. Použijte video-zvuk motoru na čerpadlo vpravo.Máte třetí správně označené místo. Podívejte se na balvan nalevo,čerpadlo,kamennou desku,mohutný kamenný sloup napravo a pak na červenou hlínu.Vezměte si hliněnou hroudu. Odejděte z lokality,na mapě vykopávek klikněte na lokalitu D. Postupně se podívejte na čerpadlo,opět na něj použijte video-zvuk motoru, máte čtvrté správně označené místo.Pak klikněte na kamennou desku ,keř a sloup.Nakonec klikněte na vrtací stroj,ikona stroje se vám objeví  v inventáři, takže Nina může v případě potřeby vrtací stroj použít. Odejděte z lokality,na mapě vykopávek klikněte na lokalitu E . Použijte video-zvuk motoru na čerpadlo, máte páté správně označené místo.Poté použijte video-zápach oleje na rozlitý olej u čerpadla, máte šesté správně označené místo.Ještě použijte video-kořeny stromů na strom, máte sedmé správně označené místo.Použijte vrtací stroj z inventáře na kamennou desku na zemi.Nina tak objeví Emreho.Použijte řetěz z parkoviště na otvor v kamenné desce.Nina vytáhne nahoru klíč. Odejděte z lokality,na mapě vykopávek klikněte na lokalitu C.Pomocí klíče otevřete dveře napravo.Vezměte si důlní přilbu vpravo a dřevěnou bednu vlevo. Zkontrolujte dřevěnou bednu v inventáři pravým myšítkem, vidíte, že je uzamčena. Stiskněte červené tlačítko vlevo od výtahu ,tím otevřete výtah. Umístěte dřevěnou bednu do výtahu. Stiskněte červené tlačítko u výtahu,tím rozdrtíte dřevěnou bednu. Stiskněte opět červené tlačítko výtah se otevře a vy si z rozbité bedny vezměte hasák, kladivo a prázdnou plastovou láhev. Přejděte do tunelu na levé straně. Vidíte zničený most. Podívejte se na trhlinu na stropě jeskyně. Ta vede až k povrchu. Zkontrolujte vysokotlaký čistič s připojenou hadicí a tlakovou pistolí,funguje. Zkontrolujte i reliéfy na zdi. Použijte kladivo na hliněnou hroudu,získáte   jemný červený písek. Použijte hasák na tlakovou pistoli,získáte tlakovou pistoli. Zkombinujte tlakovou pistoli s jemným červeným pískem,získáte tlakovou pistoli s barvou. Použijte tlakovou pistoli s barvou na hadici vysokotlakého čističe. Použijte tlakovou pistoli na trhlinu ve stropě. Zapněte-klikněte na vysokotlaký čistič. Poté jděte k výtahu vpravo a vyjeďte na povrch . Odejděte z lokality,na mapě vykopávek klikněte na lokalitu D. Vidíte,že kamenná deska má barevné značení-červená barva. V inventáři zkombinujte řetěz s kladivem, získáte řetěz s kladivem. Použijte řetěz s kladivem na barevné značení na kamenné desce.Řetěz  propadne trhlinou dolů. Odejděte z lokality,na mapě vykopávek klikněte na lokalitu C. Sjeďte dolů a jděte doleva do tunelu. Podívejte se na řetěz visící z trhliny.Klikněte na řetěz,Nina se přehoupne na druhou stranu a setká se s Emrem. Po rozhovoru s Emrem je jasné,že Max našel zajímavé materiály.Nina vidí známou tvář na bráně. Nyní je naším úkolem otevřít bránu.Emre stojí na prázdné plošince v horním rohu. Kolem dokola jsou plošinky se znaky zvířat. Některá zvířata jsou chybně namalována. Postavte se na prázdnou plošinku vlevo dole. Podlaha se otevírá a vidíte plošinky se znaky zvířat. Nyní budete hrát střídavě za Ninu a Emreho.Takže začněte Ninou,stoupněte si na znak býka.Přepněte se na Emreho a stoupněte si na znak tygra. Přepněte se na Ninu a stoupněte si na znak Ibise. Přepněte se na Emreho a stoupněte si na znak lišky. Přepněte se na Ninu a stoupněte si na znak kance. Přepněte se na Emreho a stoupněte si na znak ještěrky. Přepněte se na Ninu a stoupněte si na znak vážky. Přepněte se na Emreho a stoupněte si na znak luční kobylky.Brána se otevře a oba projdou k obří nádrži na vodu. Emre chce použít Geigerův čítač k měření radioaktivity v nádrži. Použijte nůž na kořeny pod vámi. V inventáři zkombinujte kořeny s Geigerovým čítačem. Použijte Geigerův čítač s kořeny na nádrž. Emre dostane to, co potřeboval.Oba se vrátí na povrch,kde slyší kvílení gum.Rychle běží k autu ,během jízdy Emre říká Nině, že Max má krabici s poznámkami o studiu starověké civilizace v zadní části džípu. Objeví se tu auto s ozbrojenci,Emre nejspíš dostal zásah,Nině se podaří ozbrojence shodit ze silnice,ale nezvládne řízení a džíp vyletí mimo silnici. Nina uvízla v džípu ve tmě. Zapněte vypínač v pravém dolním rohu. Nina je vzhůru nohama uvnitř převráceného džípu. Emre tady není. Klikněte na stínítko,Nina ho odklopí,vezměte si hřeben a parkovací disk.Použijte hřeben na zamčenou přihrádku před Ninou. Vezměte si skládací metr. Použijte skládací metr na vaničku s jídlem . Pravým myšítkem klikněte v inventáři na vaničku,získáte sendvič, vidličku a nůž. Použijte nůž na bezpečnostní pás. Nina je venku z džípu. Vezměte si kufřík. V inventáři na něj klikněte pravým myšítkem,získáte Emreho poznámky, notebook a prázdný kovový kufřík. Přečtěte si Emreho poznámky a zkontrolujte notebook,klikněte na email Cicero63. Max studuje staré kultury, které zmizely. Cicero se chce setkat s Maxem .Přečtěte si prohlášení Cassandry. Cicero63 je Michael Anderson, restaurátor ze San Franciska,z musea výtvarných umění.

Florencie, Italy

Nina je v letadle do San Franciska. Čte si Maxovi poznámky. Dozví se o požáru o knihovny v Alexandrii. Max našel deník mezi arabskými obchodníky,kde se píše o amfoře se svitkem. Bratr obchodníka - An-Nasir šel do Florencie, Itálie prodat amforu. Bratr se zatím nevrátil. Nina usne a sní. Ve svém snu se ocitne v roce 1477 ve Florencii. Dívá se, ale nemůže být viděna. Nasir mluví s poslem bohatého obchodníka,který má zájem o amforu. Posel říká, že jeho pán chce zkontrolovat amforu dřív, než se rozhodne ji koupit.Arabský obchodník dává amforu poslovi,ale přicházejí stráže. Posel uteče. Stráže zatknout arabského obchodníka s tím, že on ukradl amforu. Chtějí vědět, kde amfora je. Nina následuje stráže k domu. Napravo vidíte sudy a nahoře nataženou šňůru na věšení prádla.Jděte do spodní části obrazovky na tržiště.Podívejte se na pytel v horní části dřevěné plošiny a na sochu s mečem ve stejné úrovni. Napravo vidíte vůz,který má pod kolem dřevěný klín ,který si vezměte. Vůz se rozjede k plošině s pytlem.Klikněte na plošinu s pytlem ,Nina vyleze na vůz a pak nahoru na plošinu. Z pytle si vezměte sůl. Jak balkon nalevo ,tak kladkostroj nad Ninou jsou nedostupné.Klikněte na vůz, Nina sleze dolů .Klikněte na dřevěné kolo pod kladkostrojem,je pokryto ledem. Použijte sůl na dřevěné kolo a opět klikněte na dřevěné kolo.Kladkostroj sjede dolů na úroveň plošiny.Opět klikněte na plošinu s pytlem a přelezte na balkon.Vezměte meč ze sochy. Slezte dolů a podívejte se na kočku u zamrzlé fontány v levém dolním rohu. Kočka vypadá hladově. Použijte meč na náklad beden pokrytý sítí ,získáte síť. Vraťte se zpět k domu  na levé straně obrazovky. Použijte na sudy napravo meč.Nina přesekne sít,která sudy drží a ty narazí do okna ,které je při zemi.Hluk přiláká strážce a Nina proklouzne dveřmi dovnitř.Poslechněte si výslech arabských obchodníka. Dozvíte se, že maskovaní šílenci budou dobře platit,když získají amforu. Velitel plánuje zabít obchodníka po vyplacení odměny. Nina chce osvobodit obchodníka. Vezměte si mučící nástroje z police napravo od dveří cely- železnou masku, pohrabáč a roztahovač úst. Nina se potřebuje dostat do cely.Vyjděte ven a podívejte se na okno,které u země,které rozbili sudy uvolněné Ninou.Na okně je hadr,použijte na něj meč.Strážným začne být zima a půjdou rozdělat oheň. Vidíte z komína vycházet kouř. Podívejte se na uzavřený obchod pod vývěsním štítem napravo,zámek je vyroben z vyztuženého železa. Použijte roztahovač úst na zámek. Nina získá žlutý blín, levandule a květ heřmánku. Na všechny tyto položky klikněte v inventáři pravým myšítkem,zjistíte, že blín je jed.Zkontrolujte háky vlevo nahoře,nad dveřmi,kde vězní obchodníka. Použijte sít na háky a pak klikněte na střechu,Nina vyleze na střechu.. Zatímco balancuje na střeše, klikněte na šňůru na věšení prádla,uzly jsou zmrazeny. Použijte sůl na prádelní šňůru. Nina uvolní jeden konec prádelní šňůry. Jděte dolů kliknutím na síť. Použijte meč na prádelní šňůru,v inventáři máte prádelní šňůru. Zkombinujte prádelní šňůru s pohrabáčem,získáte pohrabáč s prádelní šňůrou. Vylezte kliknutím na střechu znovu na střechu. Použijte pohrabáč s prádelní šňůrou na komín. Klikněte na komín ,Nina se dostane ke komínu.Klikněte  blínem na komín. Klikněte na okraj střechy,Nina sleze od komína a pak klikněte na prádelní šňůru s pohrabáčem.Do inventáře získáte pohrabáč a šňůru na věšení prádla. Vraťte se dolů kliknutím na síť. Projděte dovnitř dveřmi,vidíte,že stráže spí.Bohužel však nemají klíč od cely,kde vězní obchodníka.Vezměte si  popel z popelníku pod krbem. Klikněte na dveře do cely,dveře jsou na těžkých pantech.Podívejte  se na prohlubeň na zemi před celou.Použijte dřevěný klín na prohlubeň. Nina do ní umístí dřevěný klín.Použijte pohrabáč na dveře cely. Nina zvedne dveře cely a vyjme je z pantů. Vstupte do cely,vidíte spícího An-Nasira. Vezměte si dřevěný kbelík vpravo od dveří cely. Vyjděte ven a na sníh u dveří použijte dřevěné vědro ,získáte dřevěné vědro se sněhem. Vraťte se do cely za An-Nasirem. Použijte nyní již rozpuštěný sníh v dřevěném kbelíku na  An-Nasira. Nasir se probudí a vidí otevřené dveře. Vyběhne ven,Nina ho následuje ale ztratí jeho stopu. Nina se vrátí zpět v čase těsně před probuzením An-Nasira. Vyjděte ven a jděte do úzké uličky vlevo od vězení.Zkontrolujte napravo vývěsní štít,, ceduli na zdi  a lavičku. Vezměte si brambor a zelí z lavičky.Klikněte mobilem na ceduli na zdi. To probudí obchodníka s rybami a hodí rybí vnitřnosti z okna,vezměte si je. Jděte ke kočce u zamrzlé kašny na tržišti. Spojte rybí vnitřnosti s železnou maskou. Nina má železnou masku s rybami  v inventáři. Použijte železnou masku s rybami na kočku, máte chycenou kočku.Vraťte se k An-Nasirovi do vězení. Použijte rybí vnitřnosti na An-Nasira. Poté ho probuďte vědrem vody. Násir opět uteče,opět jste v úzké uličce vlevo od vězení. Použijte chycenou kočku na jeden ze tří východů,kočka projde prostředním do části,kde jsou další tři východy,Násir opět zmizel,takže se vrátíme opět v čase .Vraťte se zpět do uličky, kde Nasir zmizel. Vezměte si  žebřík opřený mezi dvěma východy . Zkontrolujte prohlubeň na zemi. Použijte kbelík vody na prohlubeň,po chvilce se vytvoří zledovatělá louže. Vraťte se k vězení,použijte kbelík na sníh,získáte kbelík se sněhem. Vstupte do cely a opět použijte na Násira kbelík s vodou.Vidíte ,že Násir prošel východem napravo,takže tam jděte.Jsou tu tři brány a mi opět nevíme ,kterou Násir prošel.Opět se vrátíme v čase před probuzení Násira.Vraťte se ke třem bránám, kde-Nasir zmizel. Použijte popel na jednu ze 3 bran. Nina všechny madla u tří bran posype popelem. Vraťte se zpět a probuďte An-Nasira. Opět ho sledujte,zkontrolujte madla u bran. Vidíte, že  otisky prstů Násira jsou na rukojeti  levé brány. Projděte bránou a vidíte, že opět tu jsou 3 cesty, kterými Nasir mohl projít. Opět se tedy vrátíme v čase před probuzení Násira.Jděte až ke 3 cestám,kde vám Nasir zmizel.Vidíte, že střecha přístřešku nad vchodem proti vám je pokryta sněhem. Klikněte žebříkem na přístřešek a pak opět na přístřešek klikněte,Nina vyleze nahoru a odhází sníh ze střechy. Vidíte, že sníh pokrývá průsečík 3 cest. Vraťte se zpět a probuďte An-Nasira. Sledujte ho znovu. Na zasněžené křižovatce zkontrolujte stopy-otisky ve sněhu,kudy Nasir šel. Jděte doprava ,sledujte An-Nasira. Poslechněte si rozhovor mezi An-Nasirem a poslem bohatého kupce. Nasir získal zlato za amforu. Odposlechněte si rozhovor mezi poslem a jeho pánem. Posel je velmi zvědavý, ale je ukecaný,co neví ,nepoví. Zjistíte,že jste v domě geniálního Leonarda da Vinciho.Dozvíte se ,že na svitku je Archimedesovo 'řešení matematického problému. Svitek je schovaný v dílně,na bezpečném místě tak, aby mohl přežít staletí .Leonardo si uschování svitku zaznamenal na váleček. Vezměte si zvedák napravo od Niny. Zkontrolujte amforu v popředí. Přečtěte si dokumenty vlevo od amfory. Je to osobní korespondence da Vinciho a jeho starého učitele, Verrocchia. Vezměte si nástroj-zapalovač vlevo od dokumentů. Prohlédněte si ho pravým myšítkem v inventáři ,zjistíte,že je to primitivní zapalovač. Podívejte se na mistrův diplom za umění nad dveřmi.Patří Verrocchiovi.Vezměte si knihu vlevo u dveří,na stolečku. V inventáři se na ní podívejte pravým myšítkem,je to kronika rodiny de Medici. Vezměte si vycházkovou hůl vpravo u dveří,v amfoře . Podívejte se na obraz Madonna Benois visící na polici vpravo od dveří. Zkontrolujte zabalené obrazy pod Madonnou. Vezměte si hrnek s červenou barvou  na stole vpravo,vedle kola z povozu. Podívejte se na povoz ve středu místnosti. Zkontrolujte olejovou lampu na přední pravé straně povozu.Použijte zapalovač na olejovou lampu,je to vlastně  světlomet,který vám rozzáří přední stěnu napravo. Použijte zvedák na povoz,tím ho zvednete a zvýšíte rozsah rozsvícení na stěně.Vezměte si dláto vlevo od váhy na zdi. Použijte dláto na pravé rameno váhy. Levé rameno sjede dolů a pravé vyjede nahoru. Klikněte na levé rameno a vezměte si mechanický válec z krabice. Podívejte se zblízka na mechanický válec v inventáři. Vidíte tu 5 koleček,na každém jsou písmena,od jednoho do tří.Stisknutím tlačítka uprostřed umístíte slabiku dole. Navolte tedy kód, který otevře váleček: VER-RO-C-CHI-O, najdete stránku z deníku Leonarda.Automaticky máte stránku deníku v inventáři. Někdo je za dveřmi. Leonardo mluví s Lorenzo de Medicim. De Medici si přišel pro obraz Madonna Benois. Leonardo mu dává obraz a jde s ním do jeho vily. Přečtěte si stránku deníku v inventáři ,vidíte, že je to psané v kódu. Musíme najít dekodér . Podívejte s se inventáři pravým myšítkem na vycházkovou hůl ,jsou na ní vyřezané symboly podobné jako v deníku. Použijte hůl na deník ,Nina říká, že je obtížné přečíst symboly na holi. Zkombinujte hrnek s červenou barvou s holí, získáte hůl s barvou. Použijte hůl s barvou na prázdné plátno v rohu místnosti. Použijte stránku z deníku na plátno. Nina dekóduje symboly – Řek je bezpečně ukrytý v obraze Velkolepého. V inventáři máte rozluštěnou stránku z deníku,použijte ji na kroniku rodiny de Medici .Lorenzo de Medici,je ten kdo se nazývá Magnificent-Velkolepý.Ten si vyzvedl obraz Madonna Benois .To znamená ,že svitek je nejspíš uschován za tímto obrazem. Nina čelí hrozbě mužů v robách,poté se probudí.

San Francisco

Satelit  stále sleduje Ninu. Nina přijíždí k museu Palace of Fine Arts a zjistí, že je zavřeno. Nina si promluví s policistou v policejním autě a zjistí, že došlo k požáru. Obrazy Leonarda da Vinciho jsou bezpečně uloženy v ohnivzdorném archivu v suterénu. Nina zkontroluje plakát na pouliční lampě. Je na něm da Vinciho Madonna Benois. Promluvte si se stánkařem napravo. Požádejte ho o drink ,bohužel nemá žádný alkoholický nápoj. Místo toho dostanete ledový čaj. Seberte kousek skla vlevo od kiosku. Seberte prázdnou láhev kousek od plakátu a časopis napravo u lavičky.Klikněte na časopis ,vidíte, že na titulní stránce je fotka láhve whisky.Promluvte si s policistou v autě o nákupu alkoholu . Dozvíte se, že alkoholické nápoje můžete koupit pouze ve specializovaném obchodě s lihovinami.V inventáři zkombinujte prázdnou láhev s ledovým čajem, získáte láhev s ledovým čajem. Použijte kousek skla na časopis,získáte etiketu. Navlhčete etiketu v louži vody před plakátem. Zkombinujte navlhčenou etiketu s lahví s ledovým čajem, získáte láhev whisky s ledovým čajem. Umístěte láhev whisky s ledovým čajem mezi vystavené zboží v kiosku. Promluvte si s policistou o porušení zákazu prodeje alkoholu. Policista jde ke kiosku ,vy mezitím rychle otevřete kufr policejního auta a vezměte si štípací kleště a kanystr s motorovou naftou. Jděte k muzeu. Podívejte se na visací zámek kovových dveří nouzového generátoru. Podívejte se na vypálené okno v pravém horním rohu budovy.Vejděte do muzea. Rozhlédněte se kolem sebe ,vidíte výklenky,kde byli před požárem obrazy. Jděte nahoru. Zkontrolujte dveře kanceláře.Jděte ven oknem vpravo. Jste na římse,klikněte na spálené okno kanceláře vpravo. Vezměte si obroučky brýlí na podlaze vedle spáleného stolu. Zkontrolujte zamčenou zásuvku. Použijte obroučky brýlí na uzamčenou zásuvku. Automaticky, si vezměte magnetickou přístupovou kartu. Vezměte si konvičku na levé straně. Vylezte oknem ven,tím nalevo vlezte opět dovnitř a sejděte dolů. Jděte dolů do suterénu.Zkontrolujte protipožární dveře. Potřebuje přístupovou kartu.Zkontrolujte pojistkovou skříňku na zdi. Klikněte na jistič dole,nic se nestalo.Vyjděte z musea,jděte k  nouzovému generátoru. Použijte štípací kleště na visací zámek kovových dveří generátoru. Klikněte na generátor,nechce naskočit, není palivo. Použijte kanystr s naftou na generátor. Nina říká, že naftu vylije všude možně. Zkombinujte konvičku s kanystrem nafty,získáte konvičku s naftou.. Použijte konev na generátor. Zapněte generátor  a vraťte se do suterénu muzea. Otevřete pojistkovou skříňku a klikněte na oba jističe,zjistíte  že nemůžete mít zapnuto obojí-myslím tím světlo a zásuvky.Použijte magnetickou kartu na dveře protipožárního archívu. Vstupte dovnitř,vidíte, že je tu tma. Vraťte se zpět k pojistkové skříňce a klikněte na jistič světla, vypnete tím zase zásuvky. Jděte zpět do archivu. Máte rozsvíceno,Vezměte si lampičku z knihovničky. Přejděte doprava ke dveřím do archívu,za bednou napravo u země je zásuvka,použijte na ní lampičku.Vraťte se zpět k pojistkové skříňce a klikněte na jistič dole. Jděte zpět do archivu. Přejděte na pravou stranu, vidíte, že lampička svítí v blízkosti počítače a rentgenu. Klikněte na počítač nejprve levým a pak pravým myšítkem.Objeví se vám tři kolonky,do první vyberte Leonardo da Vinci,do té uprostřed Madonna Benois a do té vpravo vyberte 1477. Klikněte na tlačítko Potvrdit. Nina má automaticky v inventáři  obraz Madonna Benois.Použijte obraz na rentgen vpravo. Nina zapne stroj ,na obrazovce počítače se zobrazují data a Nina se ocitne v Alexandrii.

Alexandria

Archimedes mluví ke králi. Informuje krále o svém objevu ,o obvodu kruhu - Pí. Tento rozhovor poslouchá muž v rouchu ukrytý vlevo.

Cassandra

Tajemný hlas mluví s Ninou. Říká,že Anderson zmizel s Maxem. Hlas se ptá Niny, zda ví, že je sledována.  Klikněte na monitor pravým tlačítkem ,berete tak na vědomí QR kód. Použijte mobilní telefon na monitor, analyzujete tak kód. Podíváte se na mapu věznice Alcatraz, všechno ukazuje, že Cassandra je přímo ve věznici.Cassandra je mytologická postava, která předpovídá katastrofy. Nina v animaci odpluje do věznice Alcatraz.

Alcatraz

Satelit sleduje Ninu,ta připlouvá Alcatrazu a vstupuje do budovy. Je přivítána Cassandřiným hlasem, ale Nina je uzamčena uvnitř vězení. Cassandra se bude snažit, aby co nejdříve Ninu osvobodila. Zkontrolujte zamčené dveře, podívejte se na klimatizaci nad dveřmi, kabel na zdi vitrínu.Na ní je ramínko. Vezměte si ho. Projděte do otevřené cely.Štítek na zdi je vyroben z koňského hnoje. Vezměte si kelímek z poličky na které jsou vystaveny řezbářské práce. Vezměte si cihly z podlahy a pokrývku z postele. Zkontrolujte toaletu a plakát. Podívejte se z okna.Vidíte  kabel, který propojuje budovu s přístavkem. Podívejte se na nádvoří a přístavbu.Vidíte,že je na ní namalovaný proslulý symbol Leonarda da Vinci . Cassandra/počítač/ je nejspíš tam. Použijte kelímek na vodu ze záchodu ,získáte kelímek s vodou. Vyjděte z cely a použijte kelímek s vodou na klimatizaci nad dveřmi.Použijte pákové kleště na kabel,co vede ke klimatizaci,máte  kabel. Vraťte se do cely. V inventáři zkombinujte deku a cihly ,získáte deku s cihlami. Použijte kabel na deku s cihlami,získáte pytel cihel. Podívejte se z okna a pak použijte pytel cihel na mříže u okna,za kterým stojí Nina. Nina pytel cihel pověsí z okna.Klikněte na pytel cihel,nyní s ním můžete manipulovat,takže s ním klikněte na nádvoří.Pytel cihel svou váhou vytrhne mříže u cely a Nina může vylézt ven na římsu.Použijte ramínko na kabel,Nina se sveze do protější budovy. Nina mluví s Cassandrou, která je za zamčenými kovovými dveřmi.Dozvíte se, že Cassandra je členem cyber-průzkumné sítě hackerů. Oni řídí miliony počítačů. Bojový robot jménem Murphy vyjede a ohrožuje Ninu. Murphy je pod nepřátelskou kontrolou. Cassandra říká, že se snaží dostat systém zpět pod svou kontrolu,ale bude to chvilku trvat. Murphy blokuje cestu ke dveřím,kde je Cassandra. Vstupte do kovových dveří za Ninou. Podívejte se na robota na zemi,klikněte na něj,máte bojového robota . Na jednu z jeho paží můžete umístit zbraň. Zkontrolujte smetiště vpravo. Získáte vrtačku, cirkulárku, plamenomet a taser. Vybavte robota zbraní dle vašeho výběru, a pak vyjděte zpátky na chodbu . Upozorňuji,že zbraně můžete v průběhu bitvy s robotem měnit.Klikněte vaším robotem v inventáři na Murphyho.Nahoře se vám objevila políčka útok-spodní nebo horní,obrana-spodní nebo horní a položit minu.Napravo je políčko zahájit útok.Každý bojovník má 100 bodů ,cílem je, aby nepřítel byl na nule,dříve než vy. Všimněte si, že Murphy má plamenomet. Já jsem zvolil taser jako zbraň.Tady vás musím upozornit,že souboj se generuje,takže není možné popsat jaký útok a obranu zvolit,protože Murphy reaguje na vaše výpady vždy jinak.Souboj ,ale není tak těžký,protože vždy když vás Murphy porazí, jdete do dílny,kde si robota opravíte a můžete bojovat znovu s tím,že Murphymu zůstáva jen tolik bodů kolik měl předtím,kdežto vy máte opět 100 bodů.Když vyhrajete, Cassandra vyjde ven a promluví s Ninou. Během rozhovorů zjistíte,že Anderson je její strýc. Anderson přišel za ní ohledně pí, on našel vzorec na svitku.Cassandra je matematický mág. Také se dozvíte,že Max musel najít anomálii a to je důvod, proč byl zajat nepřítelem. Objeví se tu vrtulník a vy musíte urychleně zmizet.Nyní máte na vybranou-buď dáte možnost Cassandře otevřít dveře, nebo opustit Cassandru a zachránit se. Pokud vyberete možnost opustit Cassandru, tak Nina a Cassandra jsou chyceny strážemi.Pokud jste vybrali, aby Cassandra měla čas otevřít dveře,tak je chycena jen Nina . Toto vaše rozhodnutí ovlivní konec hry ,kde se dozvíte "Co se stalo s postavami".

Cadiz, Španělsko

Nina je převezena na letadlovou loď. Nina se ocitne v přepravním kontejneru.Slyší, že jsou v Cadizu. Vojáci dají Nině další dávku, aby upadla do hlubšího spánku. Nina se probudí ve tmě. Vezměte si značkovací barvu ve spreji . Jediná další věc v inventáři je přístupová karta. Zkontrolujte odvětrávací kryt. Spojte přístupovou kartu se sprejem,získáte obarvenou přístupovou kartu. Použijte přístupovou kartu s barvou na ventilační kryt. Nina natočí mřížky tak,aby šlo slabé světlo do místnosti.Vezměte si rozbitý mobilní telefon dole uprostřed obrazovky. Vezměte si plastový kelímek vpravo. Vezměte si závitovou tyč, která drží dveře napravo.Použijte závitovou tyč na ventilační kryt.Vylezte z kontejneru,ocitneme se v odbavovací hale nákladového prostoru. Vezměte si klipbord-schránku a skener na konzoli na zdi vlevo. Přečtěte si schránku-klipbord v inventáři. Zjistíte,že barevné kody představují přístav ,kde bude náklad vyložen,oranžová je pro Cádiz, fialová je pro Le Havre, bílá je pro Rotterdam a azurová-zelenomodrá zůstane na palubě. Vidíte,že kontejnery jsou barevně označeny.Bíle označený kontejner vpravo je zatarasený.Vyjděte dveřmi v pravém horním rohu,ocitnete se venku na plošince letadlové lodi. Vidíte,že loď se jmenuje USS Ronald Reagan. Vylezte po žebříku na levé straně a nalevo si vezměte velké pracovní rukavice, měřicí přístroj a šroubovák. Použijte plastový kelímek  na mazivo/kolomaz/ na letounu/je špatně vidět,kryje se s letadlem/ získáte kelímek s kolomazí. Vraťte se na záď, na plošinku.Na červené světlo použijte šroubovák,získáte světlo,objímku a červené sklo.Projděte dveřmi.V inventáři zkombinujte kelímek kolomaze s červeným sklem ,získáte oranžové namazané sklo.Použijte oranžově namazané sklo na fialovou barevnou značku napravo, vedle kontejneru,který je napravo označen bílou značkou. Nyní je označen kontejner tak,že má být vyložen zde v Cádizu. Přijde pracovník,volá někoho ,aby si vyzvednul oranžové označený náklad.Kontejner  je odstraněn.Zkontrolujte dveře nyní odblokovaného bílé označeného nákladu-kontejneru. Dveře jsou utěsněny tenkým kabelem. Použijte závitovou tyč na kontejner, dveře tak otevřete. Klikněte na dveře pravým myšítkem,vyberte si úroveň obtížnosti skládačky. Předmětem hádanky je z dílů napravo vytvořit kruh. Když zvolíte snadnější obtížnost,tak vidíte stíny jednotlivých částí v kruhu.Levým tlačítkem uchopíte jednotlivé díly a poté je opět kliknutím na levé tlačítko upustíte. Umístěte jednotlivý díl na směrovou šipku v horní části a potom klikejte na šipku ,tím budete díl otáčet.Až se vám podaří správně jednotlivé díly umístit na správná místa,tak se ocitnete ve výzkumných laboratořích CERN ve Švícarsku.

CERN ve Švýcarsku

Podívejte se na zkušební provoz urychlovače. Selhal test. Jane Cunninghamová říká, že je třeba získat deterrium . Objeví se Nina  v doprovodu vojáků a promluví si s Van Rijnem, vedoucím zařízení. Nina blafuje a donutí Rijna,aby propustil jí i Maxe.Max je vyjmut z chladící komory. Vedoucí výzkumného programu Jane Cunninghamová přijde za Ninou. Jane ví všechno o snění Niny. Jane chce,aby Nina kontaktovala strážce a získala deterrium, které se na zemi nevyskytuje. Jeho použití by mohlo znamenat, že lidstvo získá nekonečný zdroj energie. Nina si nemyslí, že by tito lidé měli mít monopol na tento zdroj. Jane odejde a Max se probudí ,je grogy. Promluvte si s Maxem. Podívejte se na další dvě chladící komory. V chladicí komoře nalevo/Alcatraz/ leží Michael Anderson. V chladicí komoře napravo/Cassandra /neleží nikdo.Zkontrolujte stůl nalevo a pak jděte doprava,kde klikněte na spodní stěnu skříně,Max se automaticky oblékne.Stráže odvedou Maxe a Ninu do řídící místnosti.Slyšíte alarm,Cunninghamová říká, že strážci ukradli antihmotu. Antihmota je vedlejší produkt z jejich experimentů. Dojde k masivní explozi, pokud antihmota přijde do styku s hmotou. Nina ve snu musí zjistit ,kde se Strážci skrývají.

Nina a její sen

Nina je přepnuta do režimu spánku, musí najít strážce. Jděte kupředu až ke dveřím na konci chodby.Projděte dveřmi ,ocitnete se ve zničeném světě. Jsme zpět v CERNu, Nina je klinicky mrtvá. Anderson a Max hlídají Ninu. Má 3 minuty na kontakt se strážcem ,dřív než bude oživena. Nina se vždycky probudí, když vznikne požár.Nina vidí konec světa - zničené město. Podívejte se na zeď nalevo,vidíte známou tvář - symbol. Vezměte si plyšového medvídka  na zemi. Podívejte se do výlohy napravo a apk na plakát.Vezměte si kámen z hromady kamenů vpravo od výlohy. Použijte kámen na výlohu. Sklo se nerozbije,takže si jeětě dvakrát vezměte kámen z hromady a použijte ho navýlohu.Poté si z rozbité výlohy vezměte fotoaparát s teleobjektivem. Použijte fotoaparát s teleobjektivem na ruiny v pozadí. Nina vyfotí další symbol na zničené budově.Budova se zhroutí,silnice je blokována troskami a požárem. Zkontrolujte balkon zhroucené budovy. Vezměte si železnou tyč. Zkontrolujte vchod do metra,vidíte, že je blokován. Zkontrolujte větrací šachtu pod autem. Otevřete dveře auta. Podívejte se do auta a uvolněte ruční brzdu. Nina automaticky odtlačí auto z větrací šachty. Použijte železnou tyč na větrací šachtu. Vlezte do větrací šachty. Nina se dostane dál do podzemky,ale metru, ale zničený vagón metra blokuje cestu. Vidíte,že benzín prosakuje na zdi nalevo od vagonu.. Prohlédněte autobus nad vagónem metra. Použijte plyšového medvídka na benzín na zdi, získáte medvídka namočeného v benzínu. Vraťte se zpět  nahoru na ulici otvorem ve zdi nalevo.Zkombinujte medvídka s železnou tyčí. Použijte medvídka na tyči na oheň napravo,získáte hořícího medvídka. Slezte větrací šachtou dolů a použijte hořícího medvídka na benzín na zdi,autobus padá dolů na vagón metra. Klikněte na autobus,vylezete nahoru. Nina vidí strážce na střeše hořícího domu. Jsou od sebe odděleny trhlinou a ohněm.Klikněte na namotané lano,získáte ocelové lanko.Zkontrolujte výtah s ručním ovládáním vpravo (otvor ve zdi).Vidíte,že ocelové lanko drží billboard. Použijte ocelové lanko z inventáře na ocelové lano,které drží billboard.Vezměte si ocelové lanko ze země a použijte ho na výtah napravo.Klikněte na ruční kolo u výtahu. Billboard Nina stáhne dolů a vytvoří cestu nad ohněm. Nina jde ke strážci,promluvte s ním.Nina se ho ptá, proč ničí svět. Mluví o paradoxu Fermi, o tom,že vesmír je nekonečný ,Nina se bohužel probudí dříve ,než jí cokoliv důležitého stačí říct . Nina žádá něco k psaní. Jděte ke stolu vlevo od dveří a vezměte si pero a papír. Dejte Nině pero a papír. Nina zapisuje souřadnice.  Použijte počítačový terminál. Přetáhněte papír se souřadnicemi do vyhledávače Bingle a klikněte na ikonu vyhledávání. Zjistíte, že souřadnice ukazují na ostrov Santorini.

Santorini, Řecko

Musíme se ponorkou dostat  na ostrov Santorini. Vyberte si obtížnost puzzle. Cílem hádanky je najít 4 místa, která ukrývají krystaly a pak umístit krystaly na místo v blízkosti brány komplexu.Jste nyní v ponorce,plujte diagonálně vpravo,kde se ocitnete u spleti chodeb co vypadají jako labyrint.Plujte až k místu,kde je hromada kamení.Klikněte na ní,pod hromadou najdete první krystal/zelený/.Poté plujte doleva ,jakoby nahoru,kde se ocitnete v místě kde jsou shora vidět ve vodě něco jako žluté, popraskané  kapiláry.Zde najdete druhý krystal/zelený/.Poté plujte nahoru,kousek od kapilár je místo,kde v hromadě kamení najdete třetí krystal.nahoru do pravého rohu,kde v hromadě kamení najdete čtvrtý krystal.Nyní když máte všechny čtyři krystaly,tak plujte doprostřed k bráně.Kousek od ní je prohlubeň/mezerníkem si aktivujte místo/a do této prohlubně umístěte všechny čtyři krystaly.Brána se vám otevře a vy se ocitnete v podmořském světě.Nyní hrajete za Jane Cunningham.Zkontrolujte panel terminálu vlevo od brány. Vidíte tu čtyři ikony a pod nimi čtyři tlačítka.Další tlačítko se znakem strážce je vpravo.Zkontrolujte panel s hieroglyfy napravo od brány. Všimněte si, že všechny znaky se opakují,jenom znak lva/mezerníkem si ho navolte/ středu je zobrazen pouze jednou.  Jděte k terminálu nalevo,vedle Niny.Vidíte tu boha Ganešu,dole jsou symboly,dva však chybí.Symboly se však opakují,takže není problém zjistit ,které to jsou symboly. Poté jděte k terminálu vpravu u kterého stojí Max.Vidíte tu 12 postav,nad každou je písmeno,jen u té poslední chybí.Písmena odpovídají prvnímu písmenu měsíce roku - JFMAMJJASO N. Takže písmeno D nám chybí. Vraťte se k terminálu nalevo. Podívejte se zblízka na panel. Nyní musíme do příslušného sloupce navolit správný symbol.Vlevo navolte prosinec-tedy symbol D. Do druhého a třetího sloupce navolte dva chybějící symboly ze zobrazení Ganeši. Zcela vpravo navolte symbol lva, který je pouze jednou na středu hieroglyfů. Zde máte obrázek,jak správně symboly navolit.Stiskněte tlačítko s vyobrazením strážce vpravo. Brána se otevírá.

Deterrium

Projděte dveřmi. Vidíte, že deterrium je uvnitř silového pole. Nina chce najít antihmotu. Jane Cunningham vstřikuje Maxovi látku s jedem. Jane je pěkná svině,pistolí donutí Ninu spolupracovat.Max má pouze 20-30 minut života,jed působí. Nina má vysílačku. Jděte doleva ,je tu velký kompas. Každá ruka na kompasu má ikonu. Podívejte se na fresku nad kompasem. Je to zobrazení událostí, které se staly v minulosti, přítomnosti a možná budoucnosti. Zleva doprava je: Archimedes, Cleopatra, Menis-Ra- zloděj, Leonardo da Vinci, Max, Nina, Jane Cunningham a 4 jezdci apokalypsy. Všímejte si pozice rukou. Uspořádejte ikony na kompasu tak, aby odpovídali pozici odpovídající postavy,respektive jejích  rukou-kam ukazuje.

Archimedes (S - kružítko)jih,

Cleopatra (E - oko Horus)východ,

Menis-Ra (SW-dýka)jihozápad,

daVinci (W - štětec)západ,

Max (SE – symbol Marsu)jihovýchod,

Nina (N – symbol Venuše)sever,

Jane Cunningham (pistole - NW)severozápad

4 jezdci apokalypsy(NE - lebka)severovýchod.

Dveře se otevírají. Vstupte dovnitř,vidíte strážce uvnitř kapsle. Nina promluví se strážcem. Dozvíte se, že posláním bratrstva je chránit lidstvo. Mají zabránit lidstvu,aby nepřekročilo technologické limity. Strážci byli pronásledováni ve středověku a téměř byli na pokraji zániku. Nina získá přístup ke zdroji.Zde si uložte hru.Klikněte na ovládací panel u kapsle,máte na výběr ze dvou možností-

Vypnout silové pole a zachránit Maxe.

Nechte silové pole zapnuté a zachránit svět.

Toto rozhodnutí ovlivní video na konci hry"Co se stalo s postavami" .

Pokud zvolíte záchranu Maxe,tak si zahrajete posuvník puzzle. Cílem hádanky je přesunout červený obdelník na druhou stranu doprava. Jakmile zmizí silové pole, Jane Cunninghamová vezme deterrium a opustí Maxe a Ninu. Pokud zvolíte záchranu světa ,tak jděte zpátky za Jane.Ta se objeví ve dveřích a inzultuje Ninu. Jane deaktivuje silové pole sama a vezme si deterrium. Vraťte se k Maxovi,napravo od něj si vezměte kabelku. Zkontrolujte ji pravým myšítkem v inventáři ,získáte protijed a další vysílačku. Pokud jste v Alcatrazu opustili Cassandru,tak v inventáři máte přístupovou kartu Jane do CERNu. Použijte protijed na Maxe. Nina se ptá Maxe na únikový modul, který viděla u brány.

CERN ve Švýcarsku

Jane Cunningham a asistent na vozíku provádějí experiment s deterrium. Funguje to. Max a Nina se objeví v kontrolní místnosti. Nina mluví s Jane,říká jí, aby tento experiment zastavila. Jane je svázána na židli. Asistent říká, že je způsob, jak zastavit test ,je potřeba deaktivovat magnetické pole. To by mohlo způsobit obrácení času nebo vyvolání černé díry. Asistent potřebuje někoho, kdo vypne napájení firewallu . Jakmile firewall bude vypnut, může asistent přeprogramovat stroj a zastavit experiment. Max říká, že se postará o firewall. Asistent mu dává svou přístupovou kartu,kterou se dostane do trafostanice přes výtah. Nina dává Maxovi jednu z vysílaček. Otevřete zásuvku vedle Niny ,získáte Model UFO . Z popelníku na stole si vezměte doutník . Vidíte, že Cunninghamová zablokovala ovládací panel,je v něm zlomený klíč. K dispozici je červený telefon  vedle ovládacího panelu. Zkontrolujte odpadkový koš vlevo ,najdete lepící pásky a tužku. Vyjděte dveří ven,automaticky si promluvíte s asistentem.Asistent říká, že bezpečnostní systém byl aktivován. Je však potřeba deaktivovat laserové paprsky, ale asistent nemá přístupovou kartu . Podívejte se na ovládací panel na zdi a na senzor na stropě.Klikněte na laboratorní pláště,získáte klíč se zapalovačem na kroužku , rtěnku a zrcátko. V inventáři použijte zapalovač na doutník. Umístěte zapálený doutník na prázdný stolek na levé zdi. Vidíte laserové paprsky. Podívejte se na kapesní zrcátko v inventáři vidíte, že je oboustranné.Zkombinujte kapesní zrcátko s lepícími pásky. Použijte zrcátko s lepící páskou na laserové paprsky. V inventáři spojte model UFO s lepící páskou,získáte model UFO s lepící páskou .Nyní klikněte tímto létajícím modelem UFO na stolek,který je za laserovými paprsky,je na něm přístupová karta.Po rozhovoru s asistentem Nina pomocí létajícího modelu UFO získá přístupovou kartu. Tentokrát hrajeme za Maxe,který je ve výtahu.Van Rijn si myslí, že ve výtahu je Nina. Max hovoří s Van Rijnem. Zkontrolujte desku na stropě,je držena šrouby. Vezměte si  přístupovou kartu z panelu výtahu. Použijte přístupovou kartu na stropní desku, vylezte nahoru.Max je nyní nad výtahem. Vezměte si kovovou závlačku na podlaze ,na pravé straně. Klikněte na žebřík,výtah padá velkou rychlostí dolů.Dejte kovovou závlačku do vodícího kola výtahu na levé straně,tím výtah zastavíte. Nyní opět hrajeme za Ninu.Použijte přístupovou kartu pro vstup do oddělení nemocnice vpravo.Přejděte doprava za oponu a na zamčenou horní úložnou skříňku použijte klíč se zapalovačem. Ze skříňky si vezmete obvazový materiál, dezinfekci, laserové ukazovátko a defibrilátor. Vraťte se zpět na chodbu a použijte přístupovou kartu na ovládací panel vedle asistenta.Projděte chodbou k výpočetnímu středisku. Vidíte  stráže u dveří datového centra.Použijte laserové ukazovátka na rozstřikovač protipožárního systému nahoře nad strážcem nalevo.Strážce napravo odejde pro pomoc.Použijte defibrilátor na louži. Strážce je vyřazen z provozu,takže projděte dveřmi do datového centra.Máte málo času,protože autogen nelítostně krájí dveře.Podívejte se na trubku nad dveřmi, Nina říká, že obsahuje tekutý dusík pro chlazení serverů. Zkontrolujte požární hydrant vidíte, že je uzamčen. Použijte defibrilátor na požární hydrant. Vezměte si sekeru. Použijte sekeru na horní trubku. Tekutý dusík zlikviduje strážce s autogenem.Nina si vezme jeho zbraň. Nyní hrajeme za Maxe.Vylezte po žebříku nahoru.Zkontrolujte budovu trafostanice a dveře. Přístupová karta na dveře nefunguje. Použijte vysílačku kliknutím na Maxe. Max zavolá Nině a zeptá se, zda jde budova trafostanice otevřít z řídícího centra. Nina říká, že ano, pokud Max zjistí číslo dveří. Podívejte se zblízka na zámek dveří.Použijte přístupovou kartu na šrouby. Klikněte na identifikační kod dole - XJ-3486. Klikněte vysílačkou na Maxe …..události se dávají do pohybu.Jsme na konci hry ,vidíte co se stalo s jednotlivci,kteří ve hře vystupovali.

Uložené pozice

Čeština

Demo

Recenze

Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

 

Náhledy fotografií ze složky Secret Files 3

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář