Shank

2.11.2010 Autor recenze-Standa Madukas

Pokud máte rádi hry,kdy vypnete mozek a ponoříte se do akční rubačky ve které je dovoleno vše,tak Shank vás určitě bude bavit stejně, jako mou maličkost.Hezká 2D grafika,pohyb zleva doprava a neustálý boj.Hned na začátku dostane váš hrdina do rukou motorovou pilu.Ne že by to byla špatná zbraň,ale jak budete postupovat hrou, tak si přijdete na daleko lepší zbraně k likvidaci nepřátel.Třeba rotační kulomet nemá chybu,škoda jen,že ho nemáte v trvalé výbavě.Můžete ho použít jen na určitých úsecích.Stejně tak jsou skvělé i granáty.Pokud jich několik hodíte  na nepřítele ,tak si ušetříte hodně práce.Shank je tvrďák  ,který se nemazlí s nikým.Postřílí vše co mu stojí v cestě.Protože Shank je Mexičan a vše je zasazeno do mexických reálií,tak si poslechnete i mexické melodie.Narazíte také na silné bossy,na které musíte najít správný recept jak je porazit.Pokud už máte nějaké zkušenosti s hrami podobného typu,tak je využijete zvláště ke konci hry,protože od souboje s Angelem je hra i na obtížnost normal dost těžká.Hra vyžaduje rychlý postřeh a také zběsilé klikání.Užijete si také skákání,lezení,šplhání.Checkpointy jsou celkem dobře rozmístěné,i když na obtížnost hard už se dá říci,že hra je svou super obtížností hodně na hraně.Ve hře samozřejmě můžete zemřít,ale také si pravidelně doplňovat zdraví láhvemi s tequilou. Ovládání na klávesnici je jednoduché,navíc si můžete klávesy nakonfigurovat tak, jak potřebujete .Shank je přímočará,místy i trochu stereotypní řežba,která nevyžaduje nějaké přemýšlení.Škoda jen ,že je celkem dost krátká/čistý čas dohrání je zhruba 5 hodin/.Dávám 50%

Uložené pozice

Čeština

Demo